kamera - głowica

Mam taki objaw w kamerze analogowej sony Obraz po nagraniu drga w poziomie, drganie jest losowe a jego amplituda to parę procent szerokości obrazu. Trochę to przypomina nierównomierność obrotów głowicy ale z dużą częstotliwością, tz drgania obejmują pojedyncze klatki obrazu. Obraz na podglądzie bezpośrednim jest 100% poprawny i stabilny.

Ponieważ kamera ma ładnych pare latek, wymienilem elektrolity w układzie zasilania (miala tam 3 stabilizatory impulsowe). Razem to było 12 kondziołków. Pomogło, ale nie do końca. Układ napędu głowicy jest na 1 scalaku 3 fazowym, i tam nie ma żadnych elektrolitów.

Gdzie szukać dalej przyczyny kłopotów?

Kamera [Handycam Video8] CCD-TR520E

Reply to
Zibias

tak zaczynal sie u mnie zgon glowicy... TR202; najpierw co jakis czas drgania, pozniej zrywanie synchro i po jakims czasie z obrazu totalna sieka...

pozdrawiam Artur

Reply to
ArturVF500