Kamera działająca w nocy (zasięg)

Poszukuję kamery przemysłowej (do monitoringu). Kamera musi działać w nocy, powinna posiaać wbudowane źródło światła podczerwonego.

Co myślicie o tym:

Przedewszystkim, czy deklarowany przesz sprzedawcę zasięg 15-20 m - jest realny dla tego typu kamery?

Co innego polecacie?

Jak pisałęm, istotny jest zasięg w trybie nocnym i ogólnie sensowne parametry samej kamery (rozdzielczość, ostrość).

Pozdrawiam!

Reply to
Daniel Jaworski

fajny bajerek. właśnie przerabiam ten temat. testuję siemensa ~(700zł) wyląda czadowo ale nic po za tym. w nocy, na zewnątrz zasięg max 5m. wcześniej montowałem kamery Tayama Cat eyes za 760zł. były rewelacyjne. niestety jak wszystko co dobre szybko się kończy. teraz mozna kupić tylko szajs i to logo siemensa. koniec świata jest bliski. co do radiówki to nie mam zdania. testowałem sprzęt z allegro

. mogę powiedzieć jedno: POLECAM!!

PC

Reply to
PC