Kalkulator ZEZA - nowa wersja, info - Page 2

Re: Kalkulator ZEZA - nowa wersja, info

odepnij antenę i zobacz co pokazuje

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.4 - power of linux

Nie wiem czy ta jakosc to "przed" czy "po" korekcji bledow. Sadze ze
przed bo wtedy elegancko mowi o tym jaki sygnal leci z anteny. i jest
niezalezne od FEC serwowanego przez nadawce.

Jesli urzedujesz na slasku (polsl) to warunki masz podobne do moich z
ta roznica ze ja nie mam niczego miedzy antena a niebem. Pogoda i
klimat jest ten sam. Na antenie mi sie w zimie za wiele sniegu nie
zbiera.
Wiec jesli nic ci nie zawadza to dla pojedynczego hotbirda nie ma bata
byle antena 65cm wystarczy.
Ale jesli chcesz miec zeza na pare satelit to rzeczywiscie wieksza
antena ci bedzie potrzebna.

Do tego jak ustawiales antene na taki piszczyk z wskaznikiem
wychylowym to moze byc zle ustawiona. U mnie ustawienie na piszczyk
pozwolilo tylko z grubsza zlapac satelite. Reszte musialem robic na
lornetke i wyniesiony na podworko telewizor :) A i tak mialem zle
ustawiony pochyl konwertera.

Re: Kalkulator ZEZA - nowa wersja, info
UBF%ytkownik ptoki napisaB3%:

Istotnie, jak bawiB3%em siEA% na dachu w instalacje to miaB3%em siB3%EA =
50% przy20%
konwerterze skierowanym w dach ;-)

To pewnie zaleBF%y od softu tunera.

UrzEA%dujEA% w Gliwicach, a miEA%dzy antenB1% a niebem mam tylko chmury, =
jeB6%li20%
jakoweB6% sB1%.

Za pomocB1% tego samego piszczyka ustawiaB3%em wszystkie konwertery, a20%
dodatkowo posiB3%kowaB3%em siEA% podglB1%dem na BF%ywo - wytargaB3%em na =
dach20%
zasilanie, tuner i maB3%y monitor od kamery. Dawniej to jeszcze ustawiaB3%
em20%
za pomocB1% tunera analogowego, bo tam kaBF%dB1% nieprawidB3%owoB6%E6 od=
 razu widaE6%20
w pogorszeniu jakoB6%ci obrazu.

--20%
* BartB3%omiej ZieliF1%ski            http://www.zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ =
 *
* Bartlomiej.Zielinski(at)polsl.pl                         gg:970831  *