Kable/wtyki centrali Panasonic KX TD 1232

Witam,

Dostałem "w spadku" centralkę jak w temacie, niestety bez kabli zakończonych końcówką a'la port równoległy w drukarce (tylko szersze). Problem jest taki, że bez tych kabelków/końcówek centralka jest kupą złomu. Czy ktoś z grupowiczów ma może dostęp do takich kabli/końcówek, albo wie, gdzie takowych szukać? Panasonic w temacie mówi: zapomnij.

pozdr Raq

Reply to
raqs

raqs napisał:

Takie jak na obrazku tutaj:

?

No to może CISCO/Linksys powie coś innego. Ja to urządzenie kupiłem kilka miesięcy temu, więc wtyki do tego złącza muszą być dostępne.

Reply to
Jarosław Sokołowski

Jarosław Sokołowski pisze:

Zdaje się, że wtyk, którego poszukuję nazywa się centronics 50 pin. Piszę, jakby komuś mogło pomóc.

pozdr Raq

Reply to
raqs