Kabel USB do glukometru - Page 3

Re: Kabel USB do glukometru

Zdaje się, że w rodzinie jest taki kabel, nówka sztuka, rozpakowana jedynie
do sprawdzenia, czy działa, jest niepotrzebny (nietrafiony prezent), jeśli
jesteś zainteresowany odkupieniem, odezwij się na priv.

J.

[ot]Re: Kabel USB do glukometru

mam nieodparte wrażenie ze co drugi na tej grupie to cukrzyk...

ToMasz

Re: [ot]Re: Kabel USB do glukometru

To zdaje się u elektroników częste, ale tu akurat chodzi o rodzinę i osobę
nieelektroniczną, ja uchowaj Bóg, cukrzycy jeszcze nie mam :-)

J.

Re: [ot]Re: Kabel USB do glukometru

Jak pięć lat temu byłem na konsultacjach u profesora,
specjalisty od cukrzycy, to w poczekalni siedzieli
przedstawiciele chyba całego społeczeństwa.
Począwszy od pięcioletnich dzieci, a kończąc na
staruszkach. Profesor stwierdził, że cukrzycę będą
mieli wszyscy, tyle, że niektórzy wcześniej umrą.

Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

Site Timeline