Kabel USB do glukometru - Page 2

Re: Kabel USB do glukometru

No to ja chyba jakiś głupi jestem, bo nic z tego nie zrozumiałem.

Pozdrowienia, Krzysztof z Tychów.

Re: Kabel USB do glukometru

Nie wiem, jak do Twojego, ale do mojego Contoura kabel kosztuje 0,01gr
netto, wiec czy jest sens robic samemu?

A co do komunikatu, to wstyd. Taka bogata firma, a nie stac na
przetlumaczenie jednego zdania...

Re: Kabel USB do glukometru

Ja nie będę robił kabla.
Tylko gotowy i niech kosztuje ile chce.
Tylko gdzie kupić?

Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

Re: Kabel USB do glukometru
Hello Krzysztof,

Myślę, że prościej i taniej będzie zmienić glukometr na Contour TS i
kupić kabelek za grosz a oprogramowanie ściągnąć za darmo.

Zgłoś się do punktu konsultacyjnego firmy Lilly (mają takie punkty
przy każdej lepszej przychodni) http://www.ccel.pl/ - oni często mają
darmowe glukometry, w tym Contour TS.

Re: Kabel USB do glukometru

Znaczy sie potem paski sa drogie ?

J.

Re: Kabel USB do glukometru
Hello J,

Pacjenta cena pasków nie obchodzi - i tak płaci ryczałt.

Re: Kabel USB do glukometru

Ciekawa propozycja.
Może gdzieś w Tychach znajdę, bo jeszcze nie widziałem.
A ten kabel USB od Bayera może nie pasować do
mojego glukometru?

Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

Re: Kabel USB do glukometru
Hello Krzysztof,

http://www.ccel.pl/gdzie_nas_znalezc.php?id11%&miasto=Tychy

Nawet jeśli będzie pasował, to co Ci po kablu bez właściwego
oprogramowania?

Re: Kabel USB do glukometru

Czy Twoj gl. musi byc kalibrowany?
Jezeli tak, to zmien na np. Contour.
Jest bardzo wygodny, bez kalibrowania i wystarczy maaaaalutka kropelka.
Program darmowy, a kabelek 1gr.

Re: Kabel USB do glukometru
Hello Krzysztof,

Instalator jest w Javie czyli nie dostaje się pliku instalacyjnego,
którym można byłoby się podzielić w potrzebie z kimś innym...

Re: Kabel USB do glukometru
Hello Krzysztof,

Tobie się wydaje, że to wystarczający opis?
Chodzi Ci o Bayer ContourTS? Kabelek można kupić na sklepie
internnetowym: http://bayer-online.pl/category/akcesoria - akurat jest
promocja i kosztuje tylko 1 grosz. A przesyłka 23.29 PLN

Dziwne, że nie można kupić oprogramowania GlucoFacts Express a bez
niego sobie nie powalczysz...

Jesli chodzi Ci o inny glukometr, to bądź łaskaw podać jego typ, jeśli
chcesz otrzymać od kogokolwiek pomoc.

Re: Kabel USB do glukometru

Oprogramowanie jest do sciagniecia za darmo ze stronki Bayeru.

Re: Kabel USB do glukometru
Przesyłka 23.29 niezależnie od ilości sztuk...
Czyżby ten kabelek to był typowy ftdi/prolific z wtyczką mini-jack?
Czyżby to było źródło najtańszych (i wyglądających nawet porządnie)
usb-rs232ttl ? :)

--
| Bartlomiej Kuzniewski
Re: Kabel USB do glukometru

Przypuszczam, ze cena grosza wynika z tego, ze Bayer dostaje zwrot z NFZ.

Re: Kabel USB do glukometru

Kolejny ktory nie czyta opisu produktu i regulaminow sklepowych, zamow 100 i
zobacz czy przysla :P

Re: Kabel USB do glukometru
Opisy czytałem. A regulamin dopiero później. Zasadniczo to nie wiem czy
jest dozwolone ograniczanie liczby/ilości sprzedawanego towaru "per
user", jeśli sprzedawca towar posiada. W przypadku np hipermarketów i
"sprzedajemy tylko po 3 kg cukru na osobę" (bo jest w cenie dumpingowej)
jest niedozwolone, i pih chętnie o tym się dowiaduje...

--
| Bartlomiej Kuzniewski
Re: Kabel USB do glukometru

ciach
Cześć!
Jakiej firmy jest ten glukomert?

                  pozdrawiam Marek  (słodki od 1976)

Re: Kabel USB do glukometru

ciach
Trochę się pospieszyłem ale przeczytałem tylko Twój pierwszy post.Już teraz
wiem jaki to glukometr.
Reszta na priv.

                               pozdrawiamm Marek
.

Re: Kabel USB do glukometru

Zgodnie z Twoją prośbą piszę tutaj

Re: Kabel USB do glukometru

...a to dlatego, że Twoje informacje mogą być przydatne
jeszcze komuś innemu, i w innym czasie. Jeśli będą tylko
w mojej skrzynce to już nikt inny z tego nie skorzysta.

Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

Site Timeline