Kabel do słuchawki telefonicznej?

Witam

    Takie szybkie wieczorne pytanko - czy są kalbe do słuchawek
telefonicznych, ale łączące 1:1?? Tzn. mam dwa identyczne urządzenia,
każdy ma wtyczkę RJ i chcę mieć połączone za pomocą sprężystego kable
piny 1 z 1, 2 z 2 itd :)... Kupiłem taki telefoniczny i niestety,
niespodzianka - kable są odwrotnie w drugiej końcówce :(... wszystkie
kable tak mają??
  Konop

Re: Kabel do słuchawki telefonicznej?

Nie - różnie producenci telefonów robili - ale kupić może być ciężko.
Najprościej kupić wtyczkę za 0,20zł i zacisnąć zaciskarką( tę pożyczyć).

K.

Re: Kabel do słuchawki telefonicznej?

Taki nie ma przeplotu, ale to wyjątek raczej:
http://www.tme.eu/html/PL/kable-telefoniczne-spiralne-wtyk-4c4p-wtyk-4c4p/ramka_3589_PL_pelny.html
--
Pozdr
EM

Re: Kabel do słuchawki telefonicznej?

Patrze, patrze - ale on chyba ma "przeplot" ..

J.

Re: Kabel do słuchawki telefonicznej?

Hmm
Reszta ma zaznaczone w opisie 'przeplot, więc może ten nie ma:
http://www.tme.eu/katalog/c101bed66d733ca62dbb2c9d3f6e5bc4.html
--
Pozdr
EM

Re: Kabel do słuchawki telefonicznej?

No ciekawa sprawa.

Trzeci kabel z rzedu, TEL-0018/15

Link z symbolu prowadzi do
http://www.tme.eu/html/PL/kable-telefoniczne-spiralne-wtyk-4c4p-wtyk-4c4p/ramka_3589_PL_pelny.html
Ale to inny kabel, burdel macie w swoim Archeo siostry,
wiec siegnijmy do zdjecia z wyszukiwarki:
http://www.tme.eu/katalog_pics/9/c/9/9c9920121b383a043532a46b648c0446/tel-0018_15.jpg

Jak oni to zrobili ? Kabel jest wyraznie "bez przeplotu", zolty
kabelek po prawej stronie obu zlacz.
Ale .. zolty kabelek z prawego zlacza wchodzi "do spirali" po
wewnetrznej stronie zwoju. to wychodzic powinien po zewnetrznej.
A wychodzi tez po wewnetrznej. Gdzie oni je obrocili ?

J.

Re: Kabel do słuchawki telefonicznej?
http://www.tme.eu/katalog_pics/9/c/9/9c9920121b383a043532a46b648c0446/tel-0018_15.jpg
Zdjęcia nie zawsze przedstawiają dokładnie ten przedmiot.

Re: Kabel do słuchawki telefonicznej?
http://www.tme.eu/katalog_pics/9/c/9/9c9920121b383a043532a46b648c0446/tel-0018_15.jpg

Juz mniejsza o to jak on sie nazywa - o przedmiocie ze zdjecia
dyskutujemy.

Zakladajac oczywiscie ze to dwa konce zgietego wpol kabla, a nie
fotomontaz :-)

J.

Re: Kabel do słuchawki telefonicznej?
(ciap)
Poza przestrzenią.
--
Włodek

Re: Kabel do słuchawki telefonicznej?

Użytkownik "J.F."

Te dwa końce są sklonowane. Ctrl c Ctrl v

Robert

Re: Kabel do słuchawki telefonicznej?
Hello J,

http://www.tme.eu/katalog_pics/9/c/9/9c9920121b383a043532a46b648c0446/tel-0018_15.jpg

Jarku - albo to są dwa kabelki albo jest to proste ctrl-c, ctrl-v.