jeszcze o liczniku czasu pracy urzadzenia el.

Witam Niedawno pytalem o takowy licznik, ktos podal linka:

Podane jest, ze czestotliwosc na wejsciu do 30Hz W urzadzeniu sa 2 silniki, ktore nie powinny dublowac czasu pracy. Wykoncypowalem tak:

--|<------- silnik1 | licznik-| | --|<--------silnik2

--|<-- = dioda

Diody powinny obciac sieciowe 50Hz do 25 i uniemozliwic przeplyw pradu z silnika1 do silnika2. Dobrze to wykoncypowalem? Silniki jednofazowe, zasilane z jednej fazy.

Reply to
MarcinJM

entroper pisze:

Na samym dole: "Liczniki CODIX z wejściem wysokonapięciowym (10...260 VAC/DC) są wyposażone w wejście z izolacją optyczną o maksymalnej częstotliwości 30 Hz oraz minimalnej długości impulsu 16 ms."

Tez mi sie to wydawalo dziwne, ale rowniez tak samo twierdzil pan z tej firmy w rozmowie telefonicznej... Teraz juz zglupialem.

Reply to
MarcinJM

Takiego licznika mozna uzywac nie tylko do zliczania czasu pracy maszyny, która robi godzinę na raz, mozna go równiez uzyc do zliczania czasu np. zapalenia Swiatła, albo innej bzdury, która chodzi czesto i krotko. Ten parametr licznika Ci mówi, ze jak chcesz liczyc częste (powyzej 30Hz) i krotkie (<16ms) impulsy, to ten licznik się nie nadaje. Dla Ciebie nie ma znaczenia, bo włączasz maszynę na dłuzej (minuty, godziny).

Reply to
Marek Lewandowski

ALE JA NIE PISZE O LICZNIKU IMPULSOW!!!!!

Reply to
Marek Lewandowski

ze zwyklej ciekawosci zaptytam - MarcinJM z pl.misc.samochody.garbusy????????

sory za pytanie nic nie wnoszace do dyskusji

Reply to
Adam Brzostek

Adam Brzostek pisze:

Zero detektywizmu. Zobacz maila mojego i juz bedziesz wiedzial :) Oczywiscie, ze ten sam, jest tylko jeden MarcinJM

Reply to
MarcinJM