Jestem pelen podziwu - Page 5

Re: Jestem pelen podziwu

Co, to akurat wiadomo - cene powyzszego. Zapewne znacznie tanszy niz
elektromagnetyczny, a moze ma pare dodatkowych zalet - nie wypala
stykow, nie powoduje udarow hydraulicznych itp :-)

J.

Re: Jestem pelen podziwu

W duzych zmywarkach coś takiego jest. Stoi sobie pojemnik, na oko 20
litrów z którego zmywarka zasysa sobie detergent.

--
Cezary Grądys
snipped-for-privacy@wa.onet.pl

Re: Jestem pelen podziwu

Tzn. w przemysłowych ? Ciekawe, kiedyś dostałem do testowania *kostki*
detergentu do zmywarki przemysłowej, do domowej wystarczyło aplikować
1/4 kostki.

--
P. Jankisz
Re: Jestem pelen podziwu

Chyba Samsung chwalił się kilka lat temu pralką z silnikiem umieszczonym
bezpośrednio na osi bębna i OIDP chodziło o silnik z magnesami trwałymi.
--
Pozdrawiam      Bad Worm        badworm[maupa]postpl
GG#2400455 ICQ#320399066

Re: Jestem pelen podziwu

Protestuję, mam zmywarę bosza z zeszłego wieku, ostatnio coś fiksow
ała
toteż rozebrałem i wyczyściłem co się dało, złożyłem do k
upy i działa
nadal :> A wklepawszy symbol programatora odnalazłem taki sam nowy u
niemiaszka za rozsądne pieniądze. A fikuśny elektroniczny programator
w pralce Polara zdechł po 3 latach od kupna, za nowy krzyknęli 350
zeta. Polar stoi w piwnicy i czeka na lepsze czasy, może kiedyś
dorobię mu własny programator, a brudne łachy pierze od kilku lat
używane Miele w cenie nowego programatora do Polaru :]

L.

Re: Jestem pelen podziwu

Widzę, że nie doceniałem ducha w narodzie.

Re: Jestem pelen podziwu

Ostatnio widzialem NOWY programator, elementem wykonawczym byl
maciupki triak w to92, wlasnie wtedy uswiadomilem sobie jaka jest
przepasc miedzy elektronika w automatyce a konsumencka.
Kiedys dostalem do "pogrzebania" sterownik lodowki, w glowe
zachodzilem dlaczego sterowanie i zasilacz byly umieszczony najblizej
goracego elementu, idealnie nad chlodnica, chyba konstruktorzy nie
znalezli gorszego miejsca. Efekt, wyschniete elektrolity po 3 latach
pracy.

Re: Jestem pelen podziwu
Zastanawiam sie dlaczego do tej pory nie powstala strona internetowa
z  podzialem na kategorie, kategorie na produkty.
Uzytkownicy mogliby wpisac czas bezawaryjnej pracy swojego urzadzenia.
Zawsze to jakis sposob na odreagowanie straconych pieniedzy.

Re: Jestem pelen podziwu

Myslisz ze ktos zechce taka strone sponsorowac ?

Poza tym z podzialem lub podsumowaniami po firmach, bo produkty z
reguly przezywaja czas produkcji i sprzedazy swojego modelu.

I co ci z tego ze typ xyz przecietnie przezywa 8 lat, skoro od 7 go
nie produkuja ...

J.

Re: Jestem pelen podziwu

Ja mam szybkie łącze, 120/10, czyli 10 mega wyjdzie, komputer jest, ja
oferuję sprzęt i łącze. Domena, wprawdzie w DynDNS, ale jest.
XP, program serwera do ustalenia. Koszt - pokryję prąd do kompa.

Re: Jestem pelen podziwu
komu Ty odpowiadasz... a co do strony to chyba wiadomo...

Re: Jestem pelen podziwu
Nie znam zadnego wiarygodnego zródla informacji na temat róznych produktów.
W sieci czasami ,po przeanalizowaniu dziesiatek/setek opinii ( z których
wiekszosc jest idiotyczna i nie zawierajaca jakichkolwiek miarodajnych
informacji )mozna wylowic cos co powstaje po odsaczeniu chlamu.
Z rzadka sa to informacje opublikowane przez osoby, które szanuja swój czas
i wiedze i których rozsadek jest rekojmia wiarygodnosci.
To widac równiez na listach dyskusyjnych dotyczacych wszystkiego.
Od zywnosci przez turystyke az po elektronike.

Dlaczego nie ma portali wyspecjalizowanych w takich ocenach ?
To proste. Pieniadze.
Dziennikarze zawodowo "oceniajacy" sprzety np. samochody sa tak umoczeni w
finansowe zaleznosci z producentami, ze ani nie maja zamiaru zipnac.
De facto sa to wypustki dzialów marketing koncernów.
Dlatego nigdy nie pokaze sie tam opinia, ze np. dany model samochodu jest do
dupy, zle sie prowadzi lub, ze jego konstrukcja bedzie/jest awaryjna.

Re: Jestem pelen podziwu

Przecież są takie sajty, w stylu opineo.
Tylko komu się chce, po straconych pieniądzach tracić jeszcze czas na
analizę produktowych ułomności? Tylko na p.m.e :)

--
DJ

Re: Jestem pelen podziwu
Powitanko,

Jednej strony nie ma, ale jest masa roznych stron, forow i grup, gdzie
sie da wyczytac sporo. Uszkodzenie programatora  mojej pralki jest
typowe, na Elektrodzie jest pare watkow na ten temat. Pralka to Bosh WFB
1604. Ulamal sie styk zrobiony tak, ze musial sie ulamac i tak cud
boski, ze tyle to wytrzymalo. Proby reanimacji nie daly zadowalajacych
efektow i jutro, mam nadzieje, przyjedzie nowy programator.
Nigdy nie kupuje nic technicznego bez poczytania w necie o produkcie.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
Re: Jestem pelen podziwu
On 2013-01-03 16:57:56 +0100,  Jarosław Sokołowski

Szkoda że w programach TV nikt tego nie ułatwia, ba nawet nie umożliwia.
Były kiedyś jakieś próby wdrożenia mechanizmów pozwalających pominąć
reklamy, ale firma która sprzedawała urządzenia była targana procesami
sądowymi. O utratę zysków.

To są świadomi, i umiejący to wykonać.
Jest też grupa, która nie umie wykonać, nie wie "że tak można", nie wie
jak, ani czym. I poruszanie się między mrugającymi reklamami traktuje
jako zło konieczne, podobnie jak reklamy w TV czy gazetach.

--
DJ

Re: Jestem pelen podziwu

Na ten temat nie mam zdania i w ogóle nie jestem problemem zainteresowany.

Były nawet próby urzędowego nakazania stacjom nadawania sygnału
rozrózniającego główny program od reklam.

Są jeszcze tacy, którzy to lubią. Przy badaniach dotyczących ulubionych
programów, telewidzowie wybierają "filmy", "teleturnieje", ale również
"reklamy". To jest znacząca część populacji, jakieś nieduże kilkadziesiąt
procent bodajże.

Re: Jestem pelen podziwu
//> że widz przeczeka reklamę, aby dalej oglądać swój program i

Ale nawet i na to jest sposób:
http://di.com.pl/news/13365,0,Zmusza_nas_do_ogladania_reklam.html
w/k

Re: Jestem pelen podziwu

Ostatnio w sklepie jakaś kobietka kupowała pralkę automatyczną. Sprzedawcy
powiedziała, że ma być z programatorem mechanicznym. Stojąc obok zapytałem
ją dlaczego? - przecież to się ciągle będzie psuło (moje doswiadczenia), a

ona, że jej mąż tak kazał, bo jak się zepsuje to bedzie umiał naprawić, a
na
prockach się nie zna. Można i tak ale ja bym we życiu już nie kupił tych
cholernych bębenków.
Zbino

Re: Jestem pelen podziwu

Zmienisz zdanie jak ci sie programator procesorowy popsuje :-)

J.

Re: Jestem pelen podziwu

I właśnie powinien być taki wybór. Jednemu pasuje procek, drugiemu
wycierające się styki. A teraz trudno nawet o jasną klawiaturę
komputerowa, bo jest moda na czarne.

--
Cezary Grądys
snipped-for-privacy@wa.onet.pl