Jest wyświeltacz a teraz trzeba dorobić zegarek

Witam

Mam wyświeltacz LCD w pewnym urządzeniu (konkretnie zegary w samochodzie) Jednak najprawdopodobniej moduł sterujący tym wyświetlaczem jest zepsuty a poza tym dla mnie niepotrzebny.

Jak się do tego zabrać aby do tego wyświetlacza dorobić zegarek (oczywiście wyświetlacz ma możliwość wyświetlania godziny).

Założenia: Zasilanie 12 - 14V Małe gabaryty Ustawianie czasu dwoma przyciskami.

Poradźcie jak najtaniej i najwygodniej to zrobić. Nie chcę zmieniać wyświetlacza bo jest dobrze dopasowany i posiada odpowiednie mocowanie.

Reply to
Shreek