Jakieś tanie kolumny

Czy ktoś z Was kupił ostatnio kolumny głośnikowe w cenie umiarkowanej, z
których jest zadowolony? Chciałbym kupić coś do słuchania muzyki, ale nie
chciałbym nabyć jakiegoś szajsu. Z góry dzięki.
A może to NTG?
Pozdrówka,
jagr

Re: Jakieś tanie kolumny

Polecam 3-4 wizyty na giełdzie z różnymi "szpejami"
Kupiłem superwzmacniacz Aiwa (P50) kolumny Tamon
i subka JBL (pasywny. Dokupiłem za 40 jeszcze jedną Aiwę)
 za łącznie 190 PLN Na moje potrzeby
(nie takie w końcu małe) jest super

Może.

Artur(m)

Re: Jakieś tanie kolumny

O ile lubisz prace ręczne to:

1. kupić stare tonsile z allegro
2. głosniki wysłac do regeneracji do Krzycha z Białegostoku
3. wypruć gąbkę/mat. tłumiący (i wymienić na nową - o ile potrzeba)
4. za pomocą pistoletu do klejów na gorąco i kleju do drewna uszczelnić od
wewnątrz wszystkie złącza stolarskie (uzyskamy założoną konstrukcyjnie
szczelność - często niespotykaną w praktyce produkcyjnej)
5. zmontować starannie

--
Włodek

Re: Jakieś tanie kolumny

Popieram!
Dodam jeszcze od siebie: nie ruszać zwrotnicy głośnikowej.

Natomiast jeśli jest tylko zamontowany mały kondensatorek,
to kupić porządną zwrotnicę na przykład w firmie JANBO,
ale to niekoniecznie musi być ta firma.

Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

Site Timeline