Jakie zabezpieczenia w urz?dzeniu które ma znajdowa? si? w szpitalu

Witam Robie urządzenie które ma zbierać dane z RS232 i przesyłać przez LAN do serwera. Urządzenie ma docelowo znajdować się w szpitalu. Jakie zabezpieczenia powinienem tam wstawić - chodzi mi np o separacje zasilania przez jakąś przetwornice lub coś podobnego. Pozdrawiam Tarfik

Reply to
Tarfik

ISO 13485

Reply to
bad_skipper

Użytkownik "Tarfik" snipped-for-privacy@gmail.com napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@u72g2000cwu.googlegroups.com... Witam Robie urządzenie które ma zbierać dane z RS232 i przesyłać przez LAN do serwera. Urządzenie ma docelowo znajdować się w szpitalu. Jakie zabezpieczenia powinienem tam wstawić - chodzi mi np o separacje zasilania przez jakąś przetwornice lub coś podobnego. Pozdrawiam Tarfik

Trochę nie rozumiem. Twoje urządzenie ma kontakt elektryczny z ciałem pacjenta ?

Reply to
William

Nie. Ono jest podlaczone tylko do innego urzadzenia przez RS232, i z drugiej stony do jakiegos huba.

Reply to
Tarfik

Uzytkownik "Tarfik" snipped-for-privacy@gmail.com napisal w wiadomosci news: snipped-for-privacy@e56g2000cwe.googlegroups.com...

czyli w tym momencie nie jest juz raczej traktowane jako urzadzenie medyczne - przynajmniej pod wzgledem separacji, jedyne co moze miec znaczenie to niezawodnosc i ewentualnie poziom generowanych zaklocen.. (no chyba ze sie myle)

Reply to
nuclear

Urzadzenie musi miec odrazajacy zapach i smak, aby nie zostalo pogryzione przez wyglodnialych pacjentow... ;).

A powazniej - podejdz do tego, jakbys robil urzadzenie, ktore ma byc w

100% bezpieczne dla dzieci (to i dla doroslych bedzie).
Reply to
arkadiusz.antoniak