Jakie słuchawki BT kupić?

Przymierzam się do kupna nowych, bo stare zaczynają się sypać. No cóż, chińszczyzna, czyli "jakoś", a nie jakość! Ale i te kolejne kupię raczej tanie, niż wypasione, lecz mam wymóg następujący, może nieco... zaskakujący: Otóż chciałbym, aby mój rozmówca mnie słyszał!! Czego nie da się powiedzieć o tych, które używam obecnie (ale już _nie_ do rozmów) Rzecz w mikrofonie, który ma same wady, chyba ze trzy. Primo: brak wysięgnika. Przydałby się bardzo, bo lokalizacja mikrofonu w obudowie nausznika to jakieś nieporozumienie: moooże gdyby był lepszej jakości, ale jest marnej. Wysięgnik dałby dużo, ale _nigdzie_ dotąd nie spotkałem się ze słuchawkami BT z takim rozwiązaniem, czemu? Secundo, to dziurka na mikrofon ma średnicę pół milimetra! Ocipieli? Tertio, to sam mikrofon to pewnie jakiś szajs, jak to u żółtków bywa.

Tedy liczę na to, że ktoś poleci mi taki sprzęt, który od wyż. wym. wad byłby wolny. Ktoś, coś? Aha, cena _gra_rolę_, liczę na coś góra 70 zeta. Wiem, że takie porządne to _muszą_ kosztować ze 3 razy tyle, ale już wolę kupić kolejne trzy kitajce.

Reply to
JaNus

W dniu czwartek, 15 lutego 2018 22:29:44 UTC+1 użytkownik JaNus napisał:

Trochę ponad 70 zł, ale mam, używam i z czystym sumieniem polecam:

pytający

Reply to
pytajacy

W dniu 2018-02-16 o 00:45, pytajacy pisze:

No zapomniałem napisać: nauszne! Te podlinkowane są douszne, a to wyklucza dzielenie się (np. muzyką) z innymi domownikami. Dodam jeszcze, że "mile widziany" byłby tuner FM, oraz czytnik kart SD. Ale ważniejszy jest dobry mikrofon!

Reply to
JaNus

używam GENIUS HS-920BT Nie można ich już dostać:( Pękł mi pałąk po jakichś 2-3 latach(raczej z powodu dość szorskiego obchodzenia się z nimi) i po przejrzeniu obecnie dostępnych na rynku skończyło się na poxipolu.

używam jako zestawu do telefonu i jedyny minus to jeśli brzuch zasłania ci telefon to na chwilkę przerywa dźwięk. Za to możesz ich używać naprawdę godzinami zanim padnie bateria. Ja ładuję swoje raz na kilkanaście dni czy kilka tygodni jeśli sporadycznie używam.

Są małe, nie składane, bardzo dobry dźwięk a jednocześnie słyszysz otoczenie (możesz jechać z nimi na uszach i słyszysz wszystko co powinieneś słyszeć w samochodzie).

Wiem, że porada z d..y biorąc pod uwagę brak dostępności, ale może nowszy model 940BT ma podobne cechy przy czym są 2x droższe i mają duże muszle (co dla mnie jest wadą).

michal

Reply to
sirapacz

W dniu 2018-02-16 o 11:19, sirapacz pisze:

Zerknąłem na Alle(g/d)ro(go), i Geniusy są po /circa/ 2 setki, kicha! Liczyłem na coś kitajskiego, niedrogiego, ale i nie-badziewnego, BT ze sterczącym mikrofonem.

Otóż... wcale nie! Szukając bluetooth'owych - przez jakieś zrządzenie losu trafiłem na całkiem mi pod-pasujące sznurkowe. Już chciałem pokazać "jakie" ale widzę, że tylko jedna sztuka. Jeszcze mi podkupisz?!

Spodobał by się i Tobie, bo mają małe "nauszniki"! Ale dla mnie największą zaletą jest sterczący mikrofon!

Jak napisałem: cena _gra_ rolę!

Reply to
JaNus

W dniu 2018-02-17 o 04:04, JaNus pisze:

To jest kitajskie i niedrogie - ale nie ma akurat już tych tanich modeli.

Nawiasem mówiąc w Lidlu też były słuchawki BT po 60pln bodajże i wyglądające bardzo bardzo podobnie do moich fajnych klejonych. Żona ma ale ja jeszcze ich nie testowałem - podejrzewam, że identyko zbudowane bo wygląd mają naprawde prawie kropka w kropkę

gra rolę ale jak jesteś zdesperowany bo nic nie pasuje a potrzebujesz do pracy to juz cena zaczyna być drugorzędna (choć dalej ważna). Nigdy nie wpadłbym na to, że będę poszukiwał bardzo konkretnego produktu o bardzo konkretnych cechach - zwłaszcza w tak bzurnej rzeczy jak słuchawki...

Reply to
sirapacz