Jakie macie hobby? - Page 3

Re: Jakie macie hobby?

Modelarstwo, rower, żeglowanie (morza i oceany), szybownictwo, narty,
zbieranie grzybów (bez konsupcji) oraz rzeczy DOBRE:
- whisky
- piwo
- kobieta
- książka

Re: Jakie macie hobby?

Yeti i inne SF są istotnie ciekawe.

Re: Jakie macie hobby?
In the darkest hour on Fri, 27 Jul 2012 23:28:07 +0200,

W zasadzie tym (odrobinę poza elektroniką):
https://picasaweb.google.com/111747918458749623126/Computers

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:236B ]
[ 19:13:19 user up 13243 days,  7:08,  1 user, load average: 0.01, 0.38, 0.97 ]

Re: Jakie macie hobby?

Piszemy programy :)

--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html

Karate, gry FPP, whisky, gitara.

Re: Jakie macie hobby?

Ja tam lubię z głową w chmurach ;-)
http://www.aeroklub.slupsk.pl/search.php?query=&topic36 %

Pozdrawiam
Grzegorz

Re: Jakie macie hobby?
In the darkest hour on Sat, 28 Jul 2012 22:55:09 +0200,

To mój cel w nast. roku, tyle, że z dzianiną nad głową i pierdziawką
na plecach... ;)

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:227B ]
[ 01:23:09 user up 13244 days, 13:18,  1 user, load average: 0.05, 0.50, 0.93 ]

Re: Jakie macie hobby?

Ja teC5%BC, ale w mniejszej skali :).

--20%
pozdrawiam,
Lukasz

Re: Jakie macie hobby?

========

Jazz

MH

Re: Jakie macie hobby?

ObrF3%bka metalu - zbudowaB3%em frezarkEA% CNC, silniczek Sterlinga, powolu=
tku gromadzEA% wiedzEA% i narzEA%dzie do budowy zegara.20%
Pozdrawiam
Grzesiek

Re: Jakie macie hobby?

Niezbyt poza elektroniką...
Gadam przez radio, głównie, choć teraz nie mam sprzętu (cos tam jest, ale
poniżej mojej weny), więc wisi...
Chemia, nierozwijana, fotografuję, sztuka - dobrze wykonana muzyka, spektrum
gatunków bardzo szerokie. Z filmów najprędzej komedie, teatr wyraziście
podany, balet, ale podziwiam gladkość i grację ruchów, raczej mało zwracam
uwagę na tzw.libretto, medycyna - jak to jest, co lekarz działa (osobliwe,
nieprawdaż?). No i trochę w zawodzie - byłbym szczęśliwy będąc telefonistką,
taką starszego typu, jak np. na międzymiastowej, czy awizo centrali
zakładowej...

Re: Jakie macie hobby?

Ja zbieram kasę na coś na KF (jestem tylko na 2m i 70cm, a i to bardzo
rzadko, jakoś weny brak, no i krótkofalowcy to specyficzne środowisko,
średnio do nich pasuję).

Co z chemią dokładnie?

Kiedyś fotografowałem, ale jakoś nie mam czasu. Został mi tylko sprzęt
i trochę zdjęć, wrzuconych razem z innymi rzeczami na wordpressa:

http://www.sp5gof.pl /

A jak już daję linki: http://motogof.tumblr.com /

--
Gof
http://www.chmurka.net /

Re: Jakie macie hobby?

Ja właśnie sobie pomyślałem, zapolować na Puxinga D03 (kto nie wie co zacz -
STFW) :)
Przez moment było na Allegro po ok. 850 PLN, teraz jakiś sklep za tauzena to
opyla. A na "ibeju" można trafić za 520, ino z B, czyli .cn, niby mają
goście po 98.5-99.5 % pozytywów przy 20kilku tauzenach operacji... tylko czy
warte to ryzyka? KF bym nabył... oczy chodzą mi za FT817 - mały jest, na
wypady np. w góry jak znalazł, kłębek drutu w kieszeni, jakaś mała skrzynka
antenowa w celu wiadomym, żetycę gdzieś od gazdy nabyć, prognozę pogody
sprawdzić, by nie było, jak z tą rodziną z Warszawy, wdrapać się na Rysy,
wyżłopać żętycę (czy coś innego, z wiadomym zastrzeżeniem co do ew. C2H5OH,
nie mylić z Elektrodą) i napluć do sitka :))

Właściwości pierwiastków, niuanse w reakcjach, rozkminianie struktury
cząstek i ich rozrysowywanie (kiedyś świetnie się tym bawiłem), ale też
chemia (w powiązaniu z fizą) na poziomie subatomowym... Uch... teraz
musiałbym sobie tyle poprzypominać...
Zresztą, stan zdrowia nie bardo mi pozwala na odpowiednio poważne skupienie
uwagi, by jakimś szczegółem nie doprowadzić do powstnia problemu (np.
wybuch, zatrucie, brzydki zapach, itd), musiałby to ktoś ze mną robić, wtedy
mogę robić cokolwiek (byle nie dimetylortęć, substancję wielokroć
wredniejszą od znacznie toksyczniejszego od niej botoksu (botulina A))
wiedząc, że w razie jakiegoś mojego problemu druga osoba przejmie nadzór nad
doświadczeniem.

Ja to różnie. Zdecydowanie brakuje mi cierpliwości, ale jak trzeba, to
potrafię jedn zdjęcie cyzelować tak dokładnie (różne ujęcia, naświetlania,
zoom, etc), że zawalam nim pół karty. Także ktoś mi kiedyś podesłał zdjęcie
zrobione (specjalnie o to prosiłem) w bardzo złych warunkach
oświetleniowych, a właściwie, to bez światła niemal w ogóle. Było to drzewo
w parku OIDP. Wziąłem to zdjęcie w obroty programem Neat Image Pro Lite (a
moze nie pro... w każdym razie wersja darmowa). siedziałem parę godzin i
zrobiłem je tak, że szumy zniknęły, a korona drzewa zyskała na szczegółach.
Innym razem potwornie zaśnieżone zdjęcie ze stcji kosmicznej doprowadziłem
do stanu, że na fotce były jedynie dwie-trzy małe plamki gdzieś po bokach, a
sama fotka była czyściutka i ostra. Lubię takie rzeczy robić. Choć nie każde
zdjęcie da się odszumić.
Bardzo narzekam na matryce przepalające jasne szczegóły... choć mam podstawy
uważać, że to nie matryca, a elektronika ją obsługująca. Nawet najnowsza
41Mpix Nokia 808, robiąca przy normalnym świetle świetne (1) zdjęcia -
przepala...

Czym Łysego zrobiłeś?

Przejrzę przy okazji...

Re: Jakie macie hobby?

jak nie zajmujEA% siEA% elektronikB1% bB1%dBC% programowaniem to uprawiam w=
tedy
seks z BF%onkB1%, czasem robiEA% przerwEA% na sen i jedzenie

Re: Jakie macie hobby?

jak nie zajmuję się elektroniką bądź programowaniem to uprawiam wtedy
seks z żonką, czasem robię przerwę na sen i jedzenie

To nie hobby, to obowiązek.
Spróbuj się z niego nie wywiązać. :- )

Re: Jakie macie hobby?

Hobby to by było jakby gdzieś "na boku" uprawiał ;-)

--
Włodek

http://dino.inosak.org

Re: Jakie macie hobby?

Tak, najlepiej ogródek sąsiadki osiemnastki.:- )

Re: Jakie macie hobby?

Hobby: śledź i pieprz.
Śledź swoją, pieprz inne.

Re: Jakie macie hobby?