Jakie macie hobby?

W dniu 2012-07-28 20:41, Robbo pisze:

:-) Drobny rewanżyk:

P.P.

Reply to
Paweł Pawłowicz

W dniu 2012-07-28 20:41, Robbo pisze:

:-) Drobny rewanżyk:

P.P.

Reply to
Paweł Pawłowicz

W dniu 2012-07-27 23:28, Robbo pisze:

Karate, gry FPP, whisky, gitara.

Reply to
Mario

W dniu 27.07.2012 23:28, Robbo pisze:

Ja tam lubię z głową w chmurach ;-)

Pozdrawiam Grzegorz

Reply to
Grzegorz Kurczyk

In the darkest hour on Sat, 28 Jul 2012 22:55:09 +0200, Grzegorz Kurczyk snipped-for-privacy@control.slupsk.pl> screamed:

To mój cel w nast. roku, tyle, że z dzianiną nad głową i pierdziawką na plecach... ;)

Reply to
Artur M. Piwko

Robbo snipped-for-privacy@gmail.com napisał(a):

========

Jazz

MH

Reply to
MH

Obróbka metalu - zbudowałem frezarkę CNC, silniczek Sterlinga, powolutku gromadzę wiedzę i narzędzie do budowy zegara. Pozdrawiam Grzesiek

Reply to
grg12

Nie.

Reply to
Zbynek Ltd.
Reply to
Włodzimierz Wojtiuk

Ja też, ale w mniejszej skali :).

Reply to
Lukasz Spychalski

jak nie zajmuję się elektroniką bądź programowaniem to uprawiam wtedy seks z żonką, czasem robię przerwę na sen i jedzenie

Reply to
bobofrut
Reply to
Włodzimierz Wojtiuk

Hobby: śledź i pieprz. Śledź swoją, pieprz inne.

Reply to
Mario

Motocykle, motoryzacja, fotografia.

Elektronika też jest głównie hobby, zarabiam na programowaniu (głównie, ale nie tylko, rzeczy dosyć blisko sprzętu).

Reply to
Adam Wysocki

Mieszkam sam, ale wiem jaki syf potrafię zrobić, jak coś robię, więc w domu oprócz małej narzędziówki z podstawowymi rzeczami nie mam nic z tym związanego. Całość mam w pawilonie, wynajętym przez kumpla (mieliśmy zajmować się projektowaniem i produkcją elektroniki, miała być z tego kasa, ale realia są jakie są, póki co nie mam na to czasu, bo muszę zarabiać realną kasę, a nie hipotetyczną, i nie wiem, jak to dalej będzie wyglądało). Mam też wynajęty schowek pod schodami (w bloku gdzie mieszka rodzina), taka mała piwnica, ale tam jest duża wilgoć, nie wyobrażam sobie trzymania tam np. oscyloskopu.

Ile jest. Jak jest coś do zrobienia, to po pracy (robota 9-17 a potem albo do domu, albo do pawilonu, wtedy o 20 stamtąd wychodzę, jestem w domu ok.

20:30, trochę czasu dla siebie i spać).

W domu nie ma elektroniki i nie chcę tego zmieniać :) wystarczy że młodość spędziłem w "warsztacie" (z pokojem miał mój pokój tylko tyle wspólnego, że teoretycznie był to pokój, w praktyce wiadomo jak jest). Inaczej nigdy się nie odpocznie. Otoczenie ma większy wpływ na samopoczucie niż to się wydaje, wielu hobbystów tego nie dostrzega (i są cały czas zmęczeni).

Reply to
Adam Wysocki

U krótkofalowców :)

sp5gof