Jakie macie hobby?

To ja, nieśmiało, pierwszy i nieco przewrotnie: to właśnie moje hobby, zupełnie niezwiązane z zawodem (poza używaniem tejże) :)

Reply to
Butek

Robbo pisze tak:

grzebię w starych samochodach (swoich i cudzych ;)

Reply to
PiteR

Pan PiteR napisał:

Oryginalne hobby. Nie wiem, czy dużo jest chętnych na coś takiego, ale o jednym można przeczytać tu:

Jarosław Sokołowski
Reply to
Włodzimierz Wojtiuk

Jarosław Sokołowski pisze tak:

Przepraszam bardzo ale nie aż w tak starych. Miałem na myśli 20-30 lat

Reply to
PiteR

W dniu 2012-07-27 23:28, Robbo pisze:

Budowlanka w wykonaniu własnym samodzielnym? Nic tak nie cieszy oka, jak samodzielnie zrobione "coś z niczego" - najpierw doktoryzacja z tematu (co by zrobić to fachowo i zgodnie z wszelkimi zasadami) a potem np postawione ściany, samodzielnie okafelkowane, samodzielnie podwieszone sufity, położone instalacje itd.

Kiedyś to mechanika samochodowa, ale minęły bezpowrotnie czasy gdzie dało się coś samemu porzeźbić i tym startować, więc sens też uleciał. Teraz czasy homologacji, zamkniętych specyfikacji, gotowych kitów...

Reply to
BartekK

Pan PiteR napisał:

W takich okolicznościach wszyscy bardziej interesują się wiekiem właściciela, a nie samochodu.

Reply to
Jarosław Sokołowski

Ukaniu napisał(a) :

Muszę Cię zmartwić - nierealne :-) Jak już człowiek ma zajęcie inne od pracy zarobkowej, to brak tej ostatniej tylko redukuje ilość wolnego czasu. Co może wydawać się swojego rodzaju paradoksem i tematem na pracę doktorską.

Reply to
Zbynek Ltd.
Reply to
Włodzimierz Wojtiuk

W dniu 2012-07-28 16:00, Robbo pisze:

Ależ konstrukcja zmienia się, i to bardzo! Wystarczy posłuchać brzmienia kapeli grającej na starych instrumentach, dźwięk bardzo się różni. Biorąc pod uwagę postęp w technice nauki gry na instrumentach, szansa na to, że muzyk sprzed 200 lat byłby większym wirtuozem niż kształcony obecnie, jest bliska zeru. Posłuchaj starych nagrań Paderewskiego.

A w kwestii hobby: lubię fotografię, uwielbiam muzykę (budują nam nową filharmonię, ale jakoś marnie to idzie. No i mamy Wratislavia Cantans, ale to już nie to, co było 30 lat temu :-)

Pozdrawiam, Paweł

Reply to
Paweł Pawłowicz

Butek pisze tak:

Mnie za to ciekawi jak radzicie sobie z elektroniką w domu. Tajna szafa? Tajny pokój na poddaszu? Ile na to poświęcacie czasu. Jak godzicie to hobby z obowiązkami w domu. Przecież elektronika to bardzo wciągające i czasochłonne zajęcie. Po za tym bałaganiarskie i niebezpieczne dla domowników normalsów.

Reply to
PiteR

In the darkest hour on Fri, 27 Jul 2012 23:28:07 +0200, Robbo snipped-for-privacy@gmail.com screamed:

W zasadzie tym (odrobinę poza elektroniką):

Artur M. Piwko

Użytkownik Robbo napisał:

Piszemy programy :)

Reply to