Jakie cęgi/multimetr cęgowy? TrueRMS, pomiar prądu AC do 1000A, częstotliwość rzędu kilkudziesięciu kHz

Witam uprzejmie,

Chciałem mierzyć wartość skuteczną prądu przemiennego falownika (napięcie także chciałbym móc mierzyć). Przebiegi niesinusoidalne, więc potrzebne True RMS. Zakres do 1000A AC. Falowniki pracują na częstotliwości 20kHz, ale mogą także na nieco wyższych. Początkowo upatrzyłem sobie multimetry UNI-T UT 207 oraz MASTECH MS2138R. Niemniej dla prądu przemiennego zakres częstotliwości to 50-60Hz, a dla napięcia to zakres do 400Hz. U mnie falownik pracuje na częstotliwości

20kHz. Byłbym wdzięczny za polecenie, jakichś multimetrów cęgowych albo cęgów podłączanych do oscyloskopu, które spełniałyby moje wymagania. Dziękuję.

Robbo

Reply to
Robbo