Jaki zamiennik do SU169

jaki dobrać zamiennik dla SU169, potrzebny do modułu zapłonowego.
Niestety w internecie ile stron tyle zamienników:(
Takie znalazłem typy: BU208A, BUY69A, BU323, BU326, BU526, BUY74, BUY77.
Niestety nie jestem elektronikiem, ale na mój gust to dane techniczne
niektórych bardzo się różnią.
Proszę o radę jakiego tranzystora szukać.

Re: Jaki zamiennik do SU169

Z pamięci - SU169, to NRDowski tranzystor stosowany w zasilaczach
kolorowych TV. Odpowiednikiem jest BU326 (większy prąd, niższe
napięcie). Jak Ci zalezy na wyższym napięciu a może być mniejszy prąd,
to daj BU208. Tak to się kiedyś kombinowało w czasach niedoborów.
Maciek

Re: Jaki zamiennik do SU169

Tak, to jeszcze NRDowski z układu zapłonowego Trabanta:)
Właśnie taki BU208A znalazłem na allegro, ale gość odpisał, że to nie jest
zamiennik do SU169, stąd moje pytanie. W tym przypadku chyba będzie
lepsze wyższe napięcie.
Dzięki chyba wezmę ten model, zobaczę może będzie OK.
Pozdrawiam, Maru.

Re: Jaki zamiennik do SU169

Jeśli to nie jest "na wczoraj", to się wstrzymaj 1-2 dni: powinienem mieć w
zapasach oryginał, ale dziś już nie mam dostępu do mojego "sezamu". Sprawdzę
i dam znać na priva.
Jeśli nie chcesz czekać, to napisz, żebym nie kopał niepotrzebnie!

--
dziadek Ben
[z adresu wytnij co trzeba]

Re: Jaki zamiennik do SU169
Wielkie dzięki, ale już się pospieszyłem :( Najwyżej jak ten się nie
sprawdzi to spróbuję się jeszcze odezwać w tym temacie.
Tak, że na razie nie szukaj, pozdrawiam.

Re: Jaki zamiennik do SU169

Nie jest zamiennikiem, bo BU208 ma Ucbo15%00V, Uceo80%0V Ic5A%, a SU169
- Ucbo10%00V, Uceo40%0V Ic10%A.
Dość dokładnym odpowiednikiem będzie np. BU626, do kupienia choćby w TME.

Re: Jaki zamiennik do SU169

No cóż, teraz tylko mi pozostała nadzieja, że to jakoś zaskoczy. Byle w
efekcie dało iskrę na świecy i nie zjarało reszty modułu.
Dzięki za info.

Re: Jaki zamiennik do SU169

Tym razem piszę już po testach;)) Na razie jest OK, moduł zapłonowy sprawny,
temperatura tranzystorków chyba w normie (tak kolo 60-70 st.)