Jaki uC ??

Witam ,

Nie mam zbyt dużego doświadczenia z uC..  Coś tam kiedyś robiłem na '51 , ale
to jeszcze na dodatek w assemblerze.. Nieważne problem jest następujący. Chcę
zrobić licznik oddechów , który na 7-mio segmentówkach będzie wyświetlał ilość
oddechów/min. Planuję zrobić to na tensometrze zabudowanym w badziewie podobne
jak w tokografach. Tak więc na wyjściu analogówki będę miał sygnał zmienny o
częstotliwości rzędu 0.2-2Hz. Jaki uC proponujecie z przetwornikiem A/C na
pokładzie ??  Wiadomo , jak najtańszy i z jakimś darmowym kompilatorem. Może
być C , w ostateczności assembler.

MH

Re: Jaki uC ??

ilość

Jakikolwiek który ma A/D i wystarczającą ilość nóg :-|
Ja bym użył PIC16F677 - bo mam całą szufladę :)
Spełnia też Twoje kryteria.

pzdr.

Re: Jaki uC ??
PrzeczytaB3%eB6% mojB1% odpowiedBC% na Twoje pytanie w wB1%tku "programat=
or"?

__
Irek.N.

Re: Jaki uC ??
In the darkest hour on Wed, 9 Nov 2011 23:54:30 +0000 (UTC),
ale
Chcę
wyświetlał ilość
podobne
zmienny o
MoĹźe

Mały ARM. Eweeeentualnie AVR.

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:219B ]
[ 08:21:57 user up 12982 days, 20:16,  1 user, load average: 0.69, 0.10, 0.80 ]

Re: Jaki uC ??
Darmowy kompilator (całe środowisko), tani uC, tanie zestawy
ewaluacyjne, dużo opcji, mi. przetworniki 10, 12, 16 bit. No to chyba
tylko MSP od TI.
Pamiętaj zestawy kupuje się w TI eStore, nie w Polsce.

AWa.

Re: Jaki uC ??

Podpisuję się pod mailem Andrzeja W. Polecam MSP430 TI, seria G byłaby w
zupełności wystarczająca dla twoich celów. Gotowe płytki z procesorem (w
DILu) kosztują jakieś 5$ z przesyłką. Dodasz do tego wyświetlacz i
międzymordzie tensometru i masz gotowe ustrojstwo. Kompilator C można
ściągnąć z sieci, dla tych maleństw jest za darmo (ograniczenie
wielkości programów chyba 4k). Procesory luzem kosztują grosze (<1zł @
1k sztuk).