Jaki to typ wirnika?

Spalił mi się wirnik starego odkurzacza ZELMER PREDOM typ 54.
Czy ktoś się orientuje jaki to typ wirnika i czy taki jeszcze gdzieś dostanę bo
odkurzacz ma prawie 30lat.
Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź!

Re: Jaki to typ wirnika?

Kiedyś podobne pytanie zadałem w punkcie usługowym - ale takim co
istnieje od lat - i usłyszałem w odpowiedzi - "ha ha, a w tym typie
odkurzacza montowano różne agregaty - trzeba wiedzieć jaki".
W końcu nie naprawiłem tego odkurzacza, co prawda solidny był i mało
awaryjny, ale nie rozpaczam, bo współczesne mają o wiele większą siłę
ssania.

Mirek.

Re: Jaki to typ wirnika?

Może wyślij maila do Zelmera...

Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.
Nie każdy Żywiec to piwo...

Re: Jaki to typ wirnika?
Części zamienne do AGD
31-111 Kraków, al. Krasińskiego 11c

woj. Małopolskie, pow. Kraków, gm. Kraków
Kategoria: Artykuły gospodarstwa domowego - detal

Tel/fax: 0124215727

Zadzwoń, mają tam części do różnistych zabytków.
A nawet jak nie będą mieć to dowiesz się czy to jest do zdobycia

Site Timeline