http://piterpro.private.pl/LM337.jpg

--
Piter

Re: jaki to producent?

Troszke slabe zdjecia robi ten KC 910 .
Element w deko lepszej jakosci,
ale zdaje sie ze ten sam producent :
http://s1.pokazywarka.pl/i/1039910/363981/lm-317-2.jpg
W wykazie producent贸w brak podobnego - pewnie podr贸ba :-)
http://www.elnec.com/support/ic-logos/?method=name
http://www.elnec.com/support/ic-logos/?method=logo

--
SP4OLN

Re: jaki to producent?

Slabe oczy macie, panowie... Mi sie zdaje ze to ten:
http://www.elnec.com/support/ic-logos/manufacturer-description/?manuf=HFO+%28VEB+Halbleiterwerk+Frankfurt%2FOder%29

Re: jaki to producent?

The winner is...

Tak, to ten. Szczerze m贸wi膮c my艣la艂em, 偶e wszyscy ch贸rem zakrzykn膮
to NRD, wywal szybko do kosza ;)

--
Piter

Re: jaki to producent?

Tak, wiem. Nie mam w tej chwili 偶adnego aparatu w domu.

Nieod偶a艂owany Sony CyberShot DSC-S60 odszed艂 by艂 do krainy wiecznych
艂ow贸w. Nie reaguje na POWER. Bezpieczniki smd dobre :/

--
Piter

Re: jaki to producent?
Hello PiteR,

Chi艅szczyzna :(

 RoMan
Re: jaki to producent?
RoMan Mandziejewicz nabazgraB3%(a):
Raczej:

HFO (VEB Halbleiterwerk Frankfurt/Oder)

http://www.elnec.com/support/ic-logos/manufacturer-description/?manuf3D%H =
FO+%28VEB+Halbleiterwerk+Frankfurt%2FOder%29

lub krF3%cej (jeB6%li link siEA% poB3%amie)

http://tiny.pl/hppd8

;-)

G.B.

Re: jaki to producent?
Hello Grzegorz,

C贸偶 - mam nauczk臋. Powinienem rozpozna膰 s艂ynn膮 NRDowsk膮 czcionk臋 i
niechlujno艣膰 nadruku - przeciez to na ka偶dym ichnim uk艂adzie scalonym
by艂o :(

 RoMan