Jaki telewizor do oglądania filmów z in

Szukam telewizora, który umożliwi mi oglądanie filmów z takich serwisów jak

czy
o możliwość oglądania bezpośrednio z TV podłączonego do rutera najlepiej przez WiFi, ale po kablu też może być - bez przesyłania obrazu z komputera. Czy ktoś orientuje się które telewizory mi to umożliwią (pomijając czy plazma czy lcd)?

Reply to
Krzysiek

Użytkownik "Krzysiek" snipped-for-privacy@bezadresu.com napisał w wiadomości news:icbkq1$k88$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Żaden, mimo takich reklam?

[...]

Dałem się na taki slogan reklamowy naciagnąć. Niestety by przegladać dowolne strony internetowe potrzebny jest normalny PC-t z klawiaturą, a TV "fullwypas" jest tylko ekranem, duzym monitorem. "Mikroskopijne" najtansze nettopy sobie nie radzą.

Oficjalnie to żaden. Zajrzyj jednak na

ętaj, że linki na stronach z filmami są zwykle dość dobrze poukrywane. Również nie wszystkie formaty plików są akceptowane przez TV.

Paweł

Reply to
Paweł

imho nie ma to sensu, bo kupisz dwa 'polprodukty' - pol-monitor i pol- komputer w jednym opakowaniu. jednak co jak co ale kazdy uzytkownik ma swoje preferencje. jedni mowia ze plazmy sa be, drudzy ze lcd to dno. jednym potrzeba duzej przekatnej ekranu, dla innych wazniejszy jest kontrast , itd. itp.

tak samo jesli chodzi o komputer. dla jednej osoby wazniejszy jest szybki start, dla innej - dostepnosc otwartych sterownikow, dla jeszcze innej - zuzycie energii, itd, itp.

zeby zaspokoic te wszystkie zachcianki w jednym urzadzeniu trzebaby nie lada roznorodnosci modeli, a jak wiadomo 'nowy' telewizor jest 'nowy' moze 2-3 miesiace...

btw. nie prosciej po prostu kupic odpowiedni uchwyt na sciane, tak zeby za telewizor bezproblemowo zmiescil sie jakis komputerek? ew. po prostu laptop z hdmi - w koncu zeby obslugiwac 'internetowy' telewizor potrzeba jakiegos sterownika/klawiatury - mamy wtedy tylko jeden kabelek do 'duzego' ekranu (i to tez niekoniecznie, bo sa juz rozwiazania umozliwiajace przesylanie obrazu fullHD bezprzewodowo).

--

Reply to
Piotr "Curious" Slawinski

Podobnie myślałem zanim nie sprawdziłem, jak w praktyce działa oglądanie na TV filmów pobieranych bezpośrednio z Internetu. Moim zdaniem ten sposób dostarczania treści niedługo wyprzedzi inne metody.

Paweł

Reply to
Paweł

I nie spowoduje to zatkania Internetu? Jak milion odbiorców per kraj wielkości Polska będzie w czasie rzeczywistym jednocześnie ciągnąć po kilkanaście MB/sekundę? IMHO trochę to bez sensu, nie po to stworzono Internet, w Internecie KAŻDY JEDEN dodatkowy użytkownik obciąża łącze PRZY ODBIORZE danych. Inaczej niż przy nadajnikach "broadcast", czyli przez eter lub antenę satelitarną - sygnał jest "szeroko-puszczany" i z nie ważne czy go odbierze tysiąc czy miliard anten.

Reply to
Xian Mi Mao

W dniu 23.11.2010 12:24, Xian Mi Mao pisze:

Nie obciąża tak bardzo jak wszyscy na osiedlu oglądają wiadomości to będzie to jedna grupa multicastowa.

Reply to
Michoo