jaki telewizor? - Page 2

Re: a jaki telewizor z najlepszym OSD?

No wlasnie - trzeba bylo recznie poprawiac,nie znajdowal niektorych
kanalow - wlasnie mam taki tv i wiem ile to roboty.

J.

Re: a jaki telewizor z najlepszym OSD?

Jak dobrze, że jest Sony, w którym można ustawić na stałe wyłączanie się

telewizora po określonym czasie od ostatniego użycia pilota oraz
wygaszanie ekranu po ustalonym czasie, kiedy przestanie się oglądać TV
:)

Odp: a jaki telewizor z najlepszym OSD?
się

A skąd on wie, że przestałeś oglądać? Poważnie pytam. Jakaś kamera i
śledzi
gałki oczne czy jak?

PC

Re: a jaki telewizor z najlepszym OSD?

W niższych modelach były czujniki ruchu, zaś w wyższych wbudowana kamera
z funkcją rozpoznawania twarzy.
Oczywiście inne firmy już też wprowadzają te funkcje.

Re: jaki telewizor?
Z tego to odradzam Toshibę. Mnie irytuje ułozenie kanałów, zmiana
powoduje wywalenie/zastapienie jednego kanału drugim i pierwszy ginie :)

--

Re: jaki telewizor?

To jeszcze bym przeżył, ale w SONY mam tak, że powiedzmy usuwam "kanał"
numer 123 z listy, pojawia się informacja że <puste> zamiast nazwy
"kanału".

No to zgodnie z logiką przerzucam sobie na to miejsce to, co chciałem i
co? Owszem, mój przerzucony zajmuje miejsce 123, ale... <puste> ląduje
jako 124 i cała lista powyżej tego numeru przesuwa sie o jeden..

Producenci UI w telewizorach chyba mają jakiś nieformalny konkurs pt.
"kto zrobi bardziej upierdliwy i nie nadający się do użycia" ;)

--
butek
Re: jaki telewizor?
To jeszcze nic - przestawiasz najpierw na wolne i potem układasz. Gorzej
jak trzeba dopisać nowy multipleks i rozwala ci całą listę (nie wiem czy
akurat Toschiba tak ma ale zdarza się).

Mirek.

Site Timeline