Jaki programator procesorów 51

Dawno nie zajmowałem się procesorami jednoukładowymi serii 89C51 i
zapodziałem gdzieś mój stary programator z WG Elektronik.
Chciałbym poprawić kilka starych projektów z przed 10 lat tylko nie wiem
jaki programator teraz najlepiej kupić. Najlepszy byłby z wejściem USB ale
jakoś nie widzę takich na allegro.

Re: Jaki programator procesorów 51

A chcesz koniecznie programować takie stare kostki, czy wystarczy nowsze
zapisywane w systemie (np. AT89S51, AT89S8253 itp)?

Re: Jaki programator procesorów 51
Wypadłem przez ostatnie lata z elektroniki poprzez nadmiar innych
obowiązków. Ponieważ wszystkie 51 miałem kiedyś w jednym palcu (lubiałem
pisać programy bezpośrednio w kodzie szesnastkowym) to nie bardzio chce mi
się uczyć teraz innych procków z powodu krótkiej potrzeby zrobienia prostego
sterownika. A może podawane przez Ciebie procki to są normalne 51 tylko z
programowaniem przez port szer?
Zbyszek

Re: Jaki programator procesorów 51

AT89S51 to jest dokładnie AT89C51 (zresztą od tego samego producenta) -
tylko że programowanie odbywa się szeregowo i nie wymaga wyższego
napięcia zasilania. No ale jeżeli potrzebujesz programować wszystkie '51
jakie tylko wpadną Ci w ręce - to można np. tym:

http://www.elmark.com.pl/index.php?id24%6

Ma USB. Tu jest strona producenta:
http://www.aec.com.tw/LT-48UXP.htm
A tu lista obsługiwanych układów:
http://www.aec.com.tw/download/LabTool-48XP_ALL.pdf

Re: Jaki programator procesorów 51

O to właśnie chodziło
Dzięki Adaś

Zbyszek

Re: Jaki programator procesorów 51

Pochwal się wrażeniami gdy już kupisz. Podobnych programatorów spotkasz
na świecie jeszcze wiele, ale ten ma bardzo dobry stosunek możliwości do
ceny. No może jeszcze tym się przyjrzyj:
http://www.rk-system.com.pl/index.php?a=programatory&b=uprog2st
http://www.gotronik.pl/xeltek_superpro3000u.html
http://www.gotronik.pl/topmax2.html
http://www.elnec.sk/products/device-programmers /