jaki programator ?

Tak się właśnie zastanawiam , bo przydałby mi się jakiś programator w miarę
uniwersalny...
I zastanawiam się np. nad tym
http://programatory.com.pl/sklep/index.php?p2,programator-easypro-90b
Używa ktoś może, warto toto zakupić ? Zastanawiałem się też nad
http://www.programatory.com/index.php?p68,programator-willem-pro-4-isp-nowosc

Co sensowniej kupić ? Jak dotąd głównie programuję atmele, no ale właśnie
się biorę za PICe, no i - w ogóle - chciałbym mieć jakiś programator do
"zastosowań wszelakich" (na razie tak do 500 zł celuję, coś lepszego pewnie
za jakiś czas...).

Co myślicie koledzy ?

Re: jaki programator ?

Nie znam tych programatorów, więc nie mogę ani polecać, ani odradzać
konkretnych modeli, ale jeśli chcesz mieć urządzenie uniwersalne, tzn.
przenośne nie tylko z komputerem do którego jest podłączone, to
przestrzegam przed wynalazkami podłączanymi pod LPT. Teraz już jest
ciężko znaleźć nową płytę, która by miała port równoległy, a za kilka
lat może on myć takim kuriozum jak dziś stacja dyskietek 5.25.

pzdr.
j.

Re: jaki programator ?

kilka
Za kilka lat równie dobrze USB może być kuriozum :) a póki co karty
rozszerzeń z LPT maja się dobrze, choć drogo:) a i ISA nie zdechła na
amen :)

Re: jaki programator ?

no tak, dlatego pomyślałem o tym drugim.
Co prawda mam w PC teraz LPT, i niby nie ma problemu...

Ale generalnie - naczytałem się, i wychodzi mi, że do "poważnej pracy" to
raczej trzebaby Uprog-a jakiegoś kupić.
No a to to dopiero za jakiś czas myślę, więc chyba na razie kupię tego
willema  po prostu. Do obecnych moich potrzeb wystarczy, trochę ma więcej
podstawek,
więc jakby łatwiej. A jak sprzedam makulaturę i butelki, to pomyślę o
uprogu...

Re: jaki programator ?

Uprog to jedno wielkie gowno mialem to wiem, omijaj z daleka rksystem
nie mozna sie doprosic o biblioteki a przejsciowki maja kosmiczne ceny
jesli w ogole sa dostepne
. Polecam Wellon'a

Re: jaki programator ?
lEA% o

Dlaczego po prostu nie kupisz programatora od Microchipa?

JD

Re: jaki programator ?

Nie kombinować tylko kupić coś z oferty Microchipa. W czasach
programowania w układzie (ICSP) programatory uniwersalne to jakiś zabytek.

Re: jaki programator ?

No tak, ale ja mam teraz do zaprogramowania 40 piców. A czy-i kiedy
następne, to nie wiem...a programatora właściwie nie mam żadnego, no a
czasem coś trzeba,
więc by się przydał, tak ogólnie...

Re: jaki programator ?
radzę zassać program do obsługi i sprawdzić jakie scalaki on obsługuje...
np. Vellon obsługuje gale, ale jak się dogłębniej przyglądnąć to same
gal16/20V8 z milionem różnych literek na końcu... avry podobnie...

Re: jaki programator ?

mam taki na zbyciu.
Miałem pilną robotę i musiałem parę kości szybko zaprogramować. Teraz
leży i się kurzy.
Bardzo chętnie się go pozbędę, aby przynajmniej trochę kasy odzyskać.

Jeżeli jesteś zainteresowany pisz: TGron_at_tlen_kropka_pl

Tomek G.

Re: jaki programator ?

poszło pytanie na priv.

Site Timeline