jaki palnik gazowy/lutownica, obkurczanie izolacji, prośba o poradę

Hej

Potrzebuję narzędzie służące do obkurczania izolacji termokurczliwych.
Praca w terenie,
urządzenie potrzebne przez kilkanaście sekund, potem leżakuje
kilkadziesiąt minut,
koniecznie bezprzewodowe(opalarka elektryczna odpada),
Wymagany automatyczny zapalnik.
Rozsądna cena, obecnie używam zapalniczki, jasne że cenowo jej nie
pobije, powiedzmy że do 100zł mogę za to dać, ale lepiej jak będzie
bliżej 50zł.
Dodatkowa funkcjonalność to creme brulee, ale to już NTG;)

No i tak sobie chodziłem po marketach, znalazłem albo małe lutownice z
końcówkami, które mooożeee mogły by się nadać, albo palniki z
przykręcaną dużą(za dużą) butlą, dodatkowo bez zapalnika piezo. O cenach
w marketach nie wspomnę...

Na allegro jest już lepszy wybór, ale ze świecą szukać informacji jaki
płomień jest na wyjściu tego palnika.

Mam takie typy:
http://allegro.pl/lutownica-gazowa-palnik-aries-gaz-gratis-i1752732688.html
wersja skrĂłcona: http://tiny.pl/h5p5m
Zestaw ciekawy, bo mam dwa urządzenia, obecnie w terenie używam
transformatorówki, może bym się przekonał i do takiej lutownicy..., No
ale podstawowa sprawa - czy taki palnik się nada do izolacji
termokurczliwych?
Nie chwalą się czy jest zapalnik automatyczny...

http://allegro.pl/zapalarka-opalarka-palnik-piezo-1300-c-germany-i1770305302.html
wersja skrĂłcona: http://tiny.pl/h5p5g
Fajne bo tanie, ma zapalnik, 12minut pracy mi wystarczy, zresztą
napełnianie trwa chwilkę.
No ale zaś dylemat, czy do izolacji termokurczliwych płomień będzie OK..?

A moĹźe powiecie co Wy uĹźywacie do obkurczania izolacji w terenie?
Gdyby nie to że izolacje mam o długości około 20cm i średnicy >1cm a
takich izolacji dziennie jest "parę" to bym się zapalniczką bawił, ale
to jest bardzo nieporęczne. Opalarki elektrycznej i kabli nie chcę.

Pozdrawiam

Re: jaki palnik gazowy/lutownica, obkurczanie izolacji, prośba o poradę
http://allegro.pl/palnik-lutowniczy-lutowania-twardego-miekkiego-46-i1755552122.html
Najlepiej się to nada. W tych małych ala zapalniczka z tego co
miałem w łapach nie da się ustawić wolnego płomienia tylko jest
wąski i skupiony przez co gorący a łatwo przypalić takim.
Naboje śmiesznie tanie, coś koło paru zł.

--

morghul

Re: jaki palnik gazowy/lutownica , obkurczanie izolacji, prośba o poradę

To moĹźe to:
http://www.dealextreme.com/p/jet-1300-c-butane-lighter-1320
Cena z wysyłką to $2.78, tyle że czeka się na paczkę ok. 3 tygodnie.

Re: jaki palnik gazowy/lutownica, obkurczanie izolacji, prośba o poradę
http://allegro.pl/zapalarka-opalarka-palnik-piezo-1300-c-germany-i1770305302.html

Nie tylko w terenie ;-)  ale trzeba uważać żeby nie przypalić bo przy
skupionym płomieniu to i dziury w puszkach aluminiowych wypalają.
http://www.dealextreme.com/p/honest-extra-large-butane-jet-workshop-torch-6824
MM

Re: jaki palnik gazowy/lutownica, obk urczanie izolacji, prośba o poradę

Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie czy można to gdzieś w PL dostać?

Re: jaki palnik gazowy/lutownica, obkurczanie izolacji , prośba o poradę

Zakupy na DealExtreme są proste i bezpieczne (wielokrotnie sprawdzone).
Wystarczy mieć konto na PayPal i podpiętą do niego kartę umożliwiającą
płatności w internecie albo zasilić wcześniej to konto zwykłym przelewem.
Ale jeśli zależy ci na czasie to próbuj szukać tego produktu w Polsce.

Re: jaki palnik gazowy/lutownica, obk urczanie izolacji, prośba o poradę

o ile ma się zaufanie do listonosza bo przesyłki o małej wartości są
zazwyczaj nierejestrowane

Re: jaki palnik gazowy/lutownica, obkurczanie izolacji, prośba o poradę

Tu się zgodzę. Ale w DX można zglosić fakt niedojścia przesyłki.
Raz dostałem nie to co zamawiałem i dosłali właściwe, a tamto kazali
zatrzymać.
Innym razem gadżet nie działał to dali mi kupon o podobnej wartości.
Tak więc pod tym względem sklep jest w porządku, a co do jakości oferowanej
chińszczyzny to myślę że wszyscy wiedzą jaka jest..

Re: jaki palnik gazowy/lutownica, obkurczanie izolacji , prośba o poradę

mi wyslali ostatnio inna, gorsza jakosciowo rzecz (30$) i nie widza problemu...
:-( a kierowalem sie opiniami innych ludzi, pisali ze towar ok, przylazl towar
inny ciut niz na fotce... :/

Re: jaki palnik gazowy/lutownica , obkurczanie izolacji, prośba o poradę
W wiadomości:j2lb6i$ci2$ snipped-for-privacy@node2.news.atman.pl,

http://www.speckable.pl/?action=shop&tw_id32%95&kod19%-901

ja uzywam takiego, cena wyĹźsza ale naprawde warto, ma piezoelektryczy
zapalnik i mozna go uzywac jako lutownicy. ma podstawke więc można go
postawić nawet w czasie odpalonego ognia. polecam

--
VSS

Re: jaki palnik gazowy/lutownica, obkurcz anie izolacji, prośba o poradę
też już mi się podobne w oczy rzuciły.. Ale nie mogę się doszukać
informacji, jaki jest płomień? I czy(w jakim zakresie) można go
rególować? Ja potrzebuje płomień bardziej jak z zapalniczki, niż z
silnika rakietowego..

Re: jaki palnik gazowy/lutownica, obkurczanie izolacji, prośba o p oradę
Hello Albercik,

Odzwyczaj się opalania bezpośrednio płomieniem to i małym palnikiem
duże koszulki bez problemu pozaciskasz. Bezpośredni płomień daje
straszny kopeć i nie możesz go zaaplikować od góry - palnikiem
dogrzejesz z dowolnej strony. Tylko trzeba porzucić złe
przyzwyczajenia. Albo dorobić rurkę na palnik ;)

Re: jaki palnik gazowy/lutownica , obkurczanie izolacji, prośba o poradę
UĹźytkownik "Albercik"  napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:j2ll5v$mp1$ snipped-for-privacy@node2.news.atman.pl...

Jestes pewien ? Generalnie potrzebujesz sie odsunac od plomienia, zeby
nie bylo za cieplo, no a wtedy przydaje sie cos co dmucha cieplym
powietrzem a nie tylko swieczka nad ktora trzeba detal trzymac.

moze na poczatek cos takiego:
http://allegro.pl/najtaniej-mikropalnik-gazowy-lutownica-mega-palnik-i1773385975.html

Nie ma tego co bys chcial, jest troche kaprysne i nieprecyzyjne, ale
daje sie tanio kupic lokalnie i zobaczysz jak sie sprawdza.

J.

Re: jaki palnik gazowy/lutownica, obk urczanie izolacji, prośba o poradę
http://allegro.pl/najtaniej-mikropalnik-gazowy-lutownica-mega-palnik-i1773385975.html

Jest bardzo kapryśne. Z reguły przestaje działać po dwu-trzykrotnym użyciu.

Re: jaki palnik gazowy/lutownica, obkurczanie izolacji, prośba o poradę

dokladnie, to bubel mialem to, tylko to
http://www.dealextreme.com/p/jet-1300-c-butane-lighter-1320

Re: jaki palnik gazowy/lutownica , obkurczanie izolacji, prośba o poradę

A moze cos takiego:
http://dukapolska.com/katalog-produktow,produkt,zestaw-do-creme-brulee

Foremki dla TĹť, a palnik dla Ciebie :)
Moze w weekend gdzies to oblookam.

Qwinto

Re: jaki palnik gazowy/lutownica , obkurczanie izolacji, prośba o poradę

Mozna kupic za 80PLN sam palnik. Ma piezzoeletryczny zapalnik, a na
spodzie jest zaworek do nabijania gazu.

Qwinto

Re: jaki palnik gazowy/lutownica, obkurcz anie izolacji, prośba o poradę

Kiedyś taki sam był w biedronie, coś za około 35 złociszy.
Olo
Re: jaki palnik gazowy/lutownica, obkurczanie izolacji, prośba o poradę

http://www.dealextreme.com/p/jet-1300-c-butane-lighter-1320

polecam, kup dwa jakby sie jeden zepsul :) Spala dobrze, niebieski czysty,
dlugi plomyczek - nie ma sadzy!

ma

2,78 z darmowa wysylka... tylko na DX

z 3cm

Re: jaki palnik gazowy/lutownica , obkurczanie izolacji, prośba o poradę

Ja uĹźywam zapalniczki do zniczy:
http://allegro.pl/zapalarka-zapalniczka-do-gazu-swiec-zniczy-nowosc-i1764723557.html
:-)

Site Timeline