jaki oscyloskop? - Page 3

Re: jaki oscyloskop?

Zwróć uwagę na parametry:

http://www.pctestinstruments.com/logicport/specifications.htm

a zwłaszcza na: "Sample buffer: 34 x 2048 samples"

Jak na mój gust, rekord jest strasznie krótki (sytuację ratuje trochę
kompresja danych).

--
przeciez moje rozumowanie bylo bez skazy,
no sam bym wskoczyl do tego wulkanu,

W zeszłym roku kupiliśmy dla firmy LeCroya WaveAce 212. Był w ofercie i
kosztował 1000? (+VAT), czyli jakieś 1200? z watem. Mozna bylo Tektronixa
za podobna sume, ale szef chciał Rolls-Royce, a nie Mercedesa :-). W kazym
razie przyszedł facet i zademonstrował co i jak. Z techa tez przychodza
pokazywac, jak by co. Mam w robocie 4 kanałowego Texa i tego LeCroya, tym
ostatnim mi sie lepiej pracuje, ale ma tylko 2 kanaly. Mozna go podlaczyc
przez USB albo stick (Tech stary, ma tylko HPIB oraz dyskietki). W sumie
wsio ryba, ale za 5kzł powinienes dostac 2 kanaly i prawdziwe 100MHz pasma.
Uwazaj na sampling rate. Czasem jest napisane 100MHz, a sampling rate jest
100-200MHz ;-).