Jaki moduł GPS?

Szukam modułu GPS do loggera GPS, który zżerałby mniej prądu niż obecny (do 150mA). Wymagania:

- zużycie prądu - im mniej tym lepiej ;)

- dokładność - max 5m

- 3,3V

- w miarę bezproblemowy montaż na płytce.

- cena do 200 zł.

Jeśli ktoś z Was przetestował moduł o podobnych parametrach niech napisze jak i gdzie można kupić. :)

Reply to
Artur M. Piwko

Artur M. Piwko napisał(a):

Virus_7

Spinacz biurowy, Artur M. Piwko snipped-for-privacy@pu.kielce.pl>!

Ja ostatnio kupiłem coś takiego:

Wydaje się że spełnia twoje wymagania.

Reply to
Adam Wysocki

In the darkest hour on Wed, 16 May 2007 16:12:49 +0000 (UTC), Adam Wysocki snipped-for-privacy@nospam.invalid screamed:

Zbyt duży apetyt na prąd.

Reply to
Artur M. Piwko

Spinacz biurowy, Artur M. Piwko snipped-for-privacy@pu.kielce.pl>!

No tak, źle spojrzałem i wydawało mi się, że 40 mA. Co wyjaśnia, dlaczego stabilizator mi się grzeje :)

Reply to
Adam Wysocki

Szukaj chipsetu nemerix. Gorzej ze to najczesciej w postaci kostki z Bluetooth wystepuje.

Artur M. Piwko napisawszy:

może:

IQ. Mają chyba skopany plik z cennikiem, ale przy obecnym kursie euro w 200pln powinien się zmieścić.

pozdro Dino

Reply to
Dino

Dino pisze:

Witam

może coś takiego cię zainteresuje

|62,0,moduly-oem.html Pozdrawiam Artur

Reply to
Arthuro

Artur M. Piwko napisał(a):

Polecam Trimble Lassen IQ. Jak się rozpędzi to ciągnie średnio 25 mA, na początku o połowę więcej zanim znajdzie pozycję.

Reply to
Adam Dybkowski

Dino napisał(a):

BTW: Moduły GPS firmy Trimble sprzedaje w Polsce m.in. Navimor Oxer

czy jakoś tak).

Reply to
Adam Dybkowski