Jaki kupić ...?

Sprawny ...

Reply to
kaldachar

Jaki kupić telewizor w cenie do 2000 zł. średnica 26"???

Reply to
George

Wielkiego wyboru raczej miec nie bedziesz... moze zainteresuj sie projektorami TV, jakas dmuchana pilka robiaca za ekran i karta graficzna

3D z oprogramowaniem dokonujaca odksztalcenia video nalozonego jako tekstura na bryle...
Reply to
PAndy

-- >> Jaki kupić telewizor w cenie do 2000 zł. średnica 26"???

ROTFL:-)

Reply to
Greg(G.Kasprowicz

Greg(G.Kasprowicz) napisał(a):

LOL od kiedy produkują okrągłe TV? teee daj mi jakieś namiaty na sklep gdzie to sprzedają!

Reply to
Gibol

specjalistyczne systemy wizualizacji uzywaja ekranow o ksztaltach "sferopodobnych"

Reply to
PAndy

chwila, moze autorowi posta chodzilo o okragly ekran a nie kulisty? co prawda nie widzialem az 26 cali, ale mniejsze, eliptyczne widzialem gdzies w muzeum :-)

Reply to
Greg(G.Kasprowicz

a to moze zle zrozumialem, jesli tak jest to przepraszam... tylko nie wiem co zaproponowac... jakis uklad typu maskownica?, moze tez karta 3d graficzna + oprogramowanie, moglaby nawet udawac bycia odbiornikiem klasy retro (deformacje obrazu, fluktuacje sygnalu, dodane zaklocenia itd...) Jesli ktos ma chate w stylu rustykalnym to takie stylizowanie moze miec sens...

Reply to
PAndy

"Zajebiście śmieszne" dzięki za fachowe wsparcie. No proszę, a sądziłem, że programy typu "usterka" to bujdy - ale skoro z naszych fachowców chamstwo butami wychodzi, to te programy są jednak chyba prawdziwe...

Użytkownik "PAndy" <pandrw_cutthis snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:e8fv8a$mrl$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Reply to
George

PAndy

George napisał(a):

Średnica!? Średnica to może być koła, rurki, ale nie telewizora. Chodziło zapewne o przekątną. 26" trochę nietypowa. 25" lub 29".

Reply to
Virus_7

Virus_7 napisał(a):

Może najpierw się zastanow nad tym co piszez a dopiero później na innych naskakuj dobra?

Reply to
Gibol

Gibol napisał(a):

!?

Reply to
Virus_7

No widzisz a jednak może ??? jesteś inteligentny i domyśliłeś się że chodzi o przekątną? Szkoda tylko, że zajęło ci to tyle czasu ...? i wymagało tyle chamstwa?

Użytkownik "Gibol" <gibol666@_email_w_google.com> napisał w wiadomości news:e8h8b1$bqv$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

Reply to
George

George napisał(a):

Sądzę, że ty też jesteś inteligentną osobą i potrafisz się dostosować do zasad panujących na tej grupie dyskusyjnej. Z resztą jak zauważyłeś swój błąd to mogłeś napisać kolegom o co chodzi, a nie oskarżać ich o chamstwo i nieprofesjonalizm.

Mi? Ja odpowiedziałem tak szybko jak tylko mogłem, ale co to ma do rzeczy? Czy _moje_ zachowanie było wobec Ciebie chamskie?

Reply to
Virus_7