Jaki dekoder do starego telewizora? - Page 3

Re: Jaki dekoder do starego telewizora?

Czy zatem pomimo kupienia (w niedalekiej przyszłości)
najnowocześniej wyposażonego telewizora i tak będę musiał
kupić dekoder z UPC?

Pozdrawiam
Antek

Re: Jaki dekoder do starego telewizora?

Na dzień dzisiejszy tak. UPC w cenie abonamentu wypożycza taki
taki dekoder.

pytajacy

Re: Jaki dekoder do starego telewizora?

To chyba z droższym abonamentem. Mam abonament Basic i takiej
propozycji od UPC nie otrzymałem.

Dziękuję i pozdrawiam
Antek

Re: Jaki dekoder do starego telewizora?

Czemu pytasz tu a przedtem nie zapytales UPC,
ze nie wspomne o PRZECZYTANIU UMOWY
(ze zrozumieniem).

Rece opadywuja...

Jak bralem (kiedys) UPC to mialem jak byk,
ze mam jeden dekoder (jeszcze bez HDMI)
i mozliwosc podlaczenia do 3 TV na analogu za darmo.
Oczywiscie w praktyce moznaby zlamac te zasady
i podlaczyc na analogu nawet wiecej odbiornikow.

A mowia, ze dzisiejsza mlodziez jakas otepiala
a ja mowie - to nie zalezy od pokolenia / wieku.

Re: Jaki dekoder do starego telewizora?

Nigdy nie miałem żadnego dekodera.
Mam UPC bo Aster zmieniło się w UPC. Żadnej umowy
z UPC nie mam.
Telewizor mam jeden i starczy.

No właśnie, zacznij pisać na temat.

Moje pytanie na grupie wyjaśnia zdanie, które już
Czytanie ze zrozumieniem to duża umiejętność, chyba,
że za wszelką cenę chcesz się popisać swoją agresją.
Wtedy nieważne kto co napisze. Ważne, że jest okazja.

EOT

Antek

Re: Jaki dekoder do starego telewizora?

Ależ masz! UPC wykupiło Astera, więc z automatu umowa podpisana z Asterem,
stała się umową z UPC. Nawet nie trzeba było nic zmieniać.

Re: Jaki dekoder do starego telewizora?

Wiem o tym, ale Q powoływał się na umowę podpisaną od razu z UPC
i do tego z dekoderem z UPC. Moja sytuacja jest inna.
Nie porównywałem tych umów, ale mogę się założyć, że nie są identyczne.
UPC ze względów logistycznych honoruje (na razie) umowy podpisane
przez klientów wcześniej z Aster. Ponadto umowy umowami, ale są jeszcze
regulaminy, które mogą dużo zmieniać, a przynajmniej uściślać.

Ale zostawmy to. Wiem już dzięki wyjaśnieniom na grupie, za które
jeszcze raz dziękuję, że teraz nie muszę kupować dekodera i to jest
dla mnie najważniejsze.

Pozdrawiam
Antek

Re: Jaki dekoder do starego telewizora?

W każdym rzie coś tam się odgrażali, że w ramach unifikacji, bez dodatkowych
kosztów, będący Asterem, może sobie zakwitnąć, jeśli zechce, z UPC (względem
techniki, bo Wilga nadal bangla u niektórych)

Nie wiem, czy regulaminów już nie zunifikowali. Jeszcze wiem, że technika
się różni, niedawno robiłem u kogoś kompa a tam Wilga była i się pluła o
zmieniony MAC-adres, ja się o tyle wycwaniam, że spisuję sobie adres, który
działał i we właściwościach nowej karty zmieniam go, jeśli to możliwe.

Spoko. Myślę, że kablówka będzie nieco chętniejsza do informowania swoich
klientów, jeśli miało by się coś zmienić, odpowiednio wcześnie, niż to
zrobiła firma HomeNet, o wygaszeniu swego serwera informując ledwie tydzień
przed faktem (5 marca o 16 działało, o 17 już nie). Cóż, nie mam karty
przetargowej, bo konto mam wieczyste (jak kupowałem, to tak można było) i
nie bardzo mogę zagrać, ze skoro nie ma serwera, to nie przedłużę konta.
Email zresztą działa bardzo dobrze, nadal.
Mimo, ze mam kablówkę, cyfrową, analogową, to jednak chyba kupię dekoder, na
wszelki wypadek, nawet chyba dwa. Wiadomo, że z nagrywaniem - ponagrywałbym
sobie pewne programy i utrwalił na płytkach. Reklamy (ich mać jebana)
powycinam VirtualDub-em.