Jaki bezpiecznik półprzewodnikowy ?

Chcę zastosować bezpiecznik półprzewodnikowy do zasilacza 12V. Zasilacz ma pobór prądu 0,8-1A. Na wyjsciu jest zabezpieczenie tyrystorowe - napięciowe. Gdy zadziała tyrystor, - płynie prąd 1,5A (ogranicznik prądowy). Jaki powinien być bezpiecznik półprzewodnikowy ? Czy np ICP-N20 będzie odpowiedni? Zapytuję, bo nie miałem do czynienia z takimi elementami.

Reply to
bakcyl

bakcyl pisze:

tt