Jaka jest stabilność pracy generatora w pic12c508?

Witam

Jak w temacie, Jaka jest stabilność pracy generatora w pic12c508? Chodzi mi o pracę na generatorze RC, czestotliwość będzie dowolna, byle jak najstabilniejsza. Jakiego rzędu dokładność można uzyskać?pzdr.

Reply to
szlovak

Zmiany częstotliwości generatora RC w PIC12C508 wynoszą ok. -1,8 kHz na stopień. Patrz wykresy w karcie katalogowej na str. 62.

józek

Witam! Proszę podać jeszcze nr dokumentu. Zobaczyłem na stronę nr 62 w DS40139E i tam jest tylko: KEELOQ Evaluation and Programming Tools

Reply to
Sylwester Łazar

józek napisał(a):

Dzięki ale nie wiem w jakiej nocie katalogowej, na pewno nie w oficjalnym PDF. Jaki dokumanet masz na myśli? Jeszcze jest mozliwość uzycia INTRC właśnie to zauwazyłem który powinien być stabilniejszy.pzdr

Reply to
szlovak

Tak to prawda - aktualnie str. 92, a nie 62 jak podałem wcześniej ( rozdział DC and AC characteristic dokumentu 40139e.pdf. Charakterystyki Fosc=f(Temp))

Teraz lepiej. U mnie strona 93. Ale nadal nie wiem skąd koledze wyszło ok. -1,8 kHz na stopień. Faktycznie jeśli weźmiemy krzywą MAX. i odczytamy wartości dla 125 i 0 stopni, odejmiemy je i podzielimy przez 125 to nam wyjdzie zbliżona wartość. Jednak na krzywej MAX jest takie załamanie przy ok. 80 st C. W związku z tym w klasycznych temeraturach pracy (od 0 do 80 st) ten spadek częstotliwości będzie mniejszy. Chociaż, jak się powiększy te wykresy, to widać jak były rysowane :-) Ale nie ma co na nich bazować, ponieważ jak autor publikacji wspomina w pierwszym wierszu: "The graphs and tables provided in this section are for design guidance and are not tested."

Reply to
Sylwester Łazar

józek napisał(a):

Ok , już znalazłem , str 93 :-) widzę że dopóki nie uruchomię to się nie dowiem.Procesor miał liczyć czas naładowania się kondensatora do stanu logicznego 1. Więc nie będize tak źle, dokładność pewnie wyjdzie kilka procent.pzdr

Reply to
szlovak