Jaka jest możliwość dobrania pilota do "jakieg oś" urządzenia

Czy istnieje możliwość dobrania pilota do urządzenia,  (konkretnego),
do którego nie wiemy jaki jest do niego oryginalny.
W uniwersalnych nie znalazłem (nie wiem jaki jest oryginalny.)
 Sprzęt to Aiwa Remote Control Receiver R300
Niby da się ręcznie, ale jak ma możliwość, to czemu by nie skorzystać:).
Czy w ogóle istnieje (pewnie "za wszelką cenę" - tak) za rozsądne
 zaangażowanie "sił i środków" dojść do celu "na piechotę"?

Artur(m)

Re: Jaka jest możliwość dobrania pilota do "jakiegoś" urządzenia

Ale chcesz sam rzeźbić w kale, czy też
skorzystać z gotowego rozwiązania?

Jeśli to drugie to polecam Logitech Harmony. U
mnie, najprostszy model zadziałał nawet z
egzotycznym DVD samochodowym.

JK

Re: Jaka jest możliwość dobrania pilota do "ja kiegoś" urządzenia

Dzięki nie spodziewałem się jednak, ze czymś się zastąpi
ten oryginalny pillot, w dośc oryginalnym sprzęcie.
Napiszę do Ciebie na priv.

Artur(m)

Re: Jaka jest możliwość dobrania pilota do "ja kiegoś" urządzenia
Elmak w Rzeszowie robi zamienniki pilotów, lista dość imponująca.
www.elmak.pl
Piotr

Re: Jaka jest możliwość dobrania pilota do "ja kiegoś" urządzenia

Dzięki ale sa tylko VCR-y i TV

Artur(m)

Re: Jaka jest możliwość dobrania pilota do "ja kiegoś" urządzenia

A poradziłbyś jak rzeźbić w kale,
bo już widzę ze innej mozliwosci  - brak

Może ktoś wie, jak się rzeźbi, aby zrobić takiego
 pilota, bez wymiany odbiornika i dekodera IR
Sterowanie ogranicza się do 5 on/off
(pewnie równolegle do przycisków)
i silniczka potencjometru.

Artur(m)

Re: Jaka jest możliwość dobrania pilota do "jakiegoś" urządzenia

Na tym się nie znam ;-)
Odpowiedź dostałeś na priv.

JK

Re: Jaka jest możliwość dobrania pilota do "ja kiegoś" urządzenia

Jak by była skuteczna to nie pytałbym dalej.

Artur(m)

Re: Jaka jest możliwość dobrania pilota do "jakiegoś" urządzenia

Ja bym zaczął od zerknięcia na piloty (kody) obsługiwane przez linuxowy
LIRC (www.lirc.org). Następnie posiłkujac się IR-blasterem (dioda IR +
port szeregowy) sprobowałbym powysyłać kody z konfigów LIRCa do tego
urządzenia. Jeśli cos zatrybi - to masz przynajmniej informacje jakie
kody są prawidłowe - i dzięki temu możesz dobrać cos z pilotów
uniwersalnych/podobnych, lub nauczyć przy pomocy IR-blastera pilota
"uczącego się", lub zrobić własnego (wiedząc już co to za kody są
potrzebne).

v.

Re: Jaka jest możliwość dobrania pilota do "ja kiegoś" urządzenia

Dzięki być moze to być wyjście

Artur(m)

Site Timeline