Jaką drukarkę kupić do termotransferu?

Witam.

Mam HP LaserJet 5L. Służyła wiernie i jeszcze daje radę, ale ogólny stan
mechaniki powoduje że musze się szybko rozglądać za czymś nowym.

Interesuje mnie drukarka ktora _nadaje_ się do termotransferu a dopiero
potem ma ficzery :)

Czy ktoś coś ostatnio kupowal i mógłby się podzielić informacją czy
warto/niewarto? Boje sie kupować w ciemno bo nie wiem jaki toner stosuje
się aktualnie i czy bedzie się nadawał. Nie bedę tez ukrywal ze do tych
40 kartek/miesiąc nie chce kupować niczego zbyt drogiego, ma drukowac i
juz ale przede wszystkim toner ma się przenosić na miedź.

Re: Jaką drukarkę kupić do termotransfe ru?

Kyocera, np FS-1700 albo FS-3700.
Na jednym tonerze za 180zł wydrukowałem 25 tys stron.
Najtańsza drukarka do ekspoatacji, podajnik na 500 stron, drukuje
szybko, i jest cholernie tania (na allegro).
A i toner na miedź przeskakiwał jak musiał :-)

m.

--
Milea Wireless Communications, http://milea.pl
Anteny WiFi, UMTS, kable, zlacza, akcesoria.

Re: Jaką drukarkę kupić do termotransfe ru?

Wszystkie mają jakieś felery (mowie o tych z allegro). Szczególnie
dziwią mnie uszkodzone wyświetlacze :)

10x bardziej zaleĹźy mi na dobrym tonerze do termotransferu niĹź na ekonomii.

Re: Jaką drukarkę kupić do termotransfe ru?

Mam 2x 1700, 1700+ i 3700+, wszystkie mają po parę lat i działają
świetnie do dziś.

Toner jest dobry. Czarna strona z wyłączonym EIR czy jak to oszczędzanie
się nazywa jest czarna, a nie czarnawa...

m.

--
Milea Wireless Communications, http://milea.pl
Anteny WiFi, UMTS, kable, zlacza, akcesoria.

Re: Jaką drukarkę kupić do termotransferu?
Powitanko,

Taka, tylko z literka M, albo P jesli jest. Jak nie, to HP2100/2200.
Drukuje jeszcze mniej niz Ty;-), wiec toner wystarczy dla wnukow. Powiem
tak: sprzedalem Samsunga ML1520 z przebiegiem ok. 200 kartek i kupilem
HP2100 poleasingowa z Allegro z przebiegiem blizej nieokreslonym (ale z
pewnoscia baaardzo duzym). I to byl biznes zycia, moj rekord - sciezka 6
milsow, mniej nie probowalem.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
Re: Jaką drukarkę kupić do termotra nsferu?

Miałeś wymienioną folię grzałki? W mojej 5L folia chyba juz nie domaga.
I pytanie dodatkowe: czy toner posiada walek światłoczuły jak w 5L ?

Re: Jaką drukarkę kupić do termotransferu?
Powitanko,

Nie wiem, narazie dziala. Jak przestanie, to kupie nastepna za 200zl;-)

Zintegrowany.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
Re: Jaką drukarkę kupić do termotransferu?

HP LJ 2200. Nadaje siEA% do termotransferu i ma jeden boski ficzer,
ktF3%ry siEA% nazywa "duplex" :-)

J.

Re: Jaką drukarkę kupić do termotra nsferu?

Kompletnie zbędny, cena troche spora jak na używkę (~250zł).

Re: Jaką drukarkę kupić do termotransferu?
Powitanko,

Ale warto, warto tez zapolowac na taka z ethernetem, centronics przydaje
sie do innych rzeczy.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
Re: Jaką drukarkę kupić do termotransferu?

Potwierdzam, z podajnikiem, duplexem i Lan'em drukarka nie do zarżnięcia.
(2200DTN bodajze)
Nieoczekiwanie przydawała mi się także Irda (!).
I doskonale się nadaje do termotransferu (przeczyszczona ma niezauważalne
poślizgi papieru w przeciwieństwie do znajomej mi minolty ktora "wzdłuż"
ślizgała sie jak chciała...).

I ja pozdrawiam
Mi

Re: Jaką drukarkę kupić do termotransferu?

Czy "kompletnie" zbEA%dny to rzecz dyskusyjna, ja sobie bardzo chwalEA% i
gB3%F3wnie dla niego ten akurat model kupiB3%em (wczeB6%niej miaB3%em 2100=
). A
co do ceny - trzeba szukaE6%, model z bardzo niskim przebiegiem kupiB3%em
za 185zB3%