Jaką drukarkę kupić do termotransferu?

Witam.

Mam HP LaserJet 5L. Służyła wiernie i jeszcze daje radę, ale ogólny stan mechaniki powoduje że musze się szybko rozglądać za czymś nowym.

Interesuje mnie drukarka ktora _nadaje_ się do termotransferu a dopiero potem ma ficzery :)

Czy ktoś coś ostatnio kupowal i mógłby się podzielić informacją czy warto/niewarto? Boje sie kupować w ciemno bo nie wiem jaki toner stosuje się aktualnie i czy bedzie się nadawał. Nie bedę tez ukrywal ze do tych

40 kartek/miesiąc nie chce kupować niczego zbyt drogiego, ma drukowac i juz ale przede wszystkim toner ma się przenosić na miedź.
Reply to
Sebastian Biały

Sebastian Biały pisze:

Kyocera, np FS-1700 albo FS-3700. Na jednym tonerze za 180zł wydrukowałem 25 tys stron. Najtańsza drukarka do ekspoatacji, podajnik na 500 stron, drukuje szybko, i jest cholernie tania (na allegro). A i toner na miedź przeskakiwał jak musiał :-)

m.

Reply to
Marcin Łukasik <..

Wszystkie mają jakieś felery (mowie o tych z allegro). Szczególnie dziwią mnie uszkodzone wyświetlacze :)

10x bardziej zależy mi na dobrym tonerze do termotransferu niż na ekonomii.
Reply to
Sebastian Biały

Powitanko,

Taka, tylko z literka M, albo P jesli jest. Jak nie, to HP2100/2200. Drukuje jeszcze mniej niz Ty;-), wiec toner wystarczy dla wnukow. Powiem tak: sprzedalem Samsunga ML1520 z przebiegiem ok. 200 kartek i kupilem HP2100 poleasingowa z Allegro z przebiegiem blizej nieokreslonym (ale z pewnoscia baaardzo duzym). I to byl biznes zycia, moj rekord - sciezka 6 milsow, mniej nie probowalem.

Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel "O'Pajak

Miałeś wymienioną folię grzałki? W mojej 5L folia chyba juz nie domaga. I pytanie dodatkowe: czy toner posiada walek światłoczuły jak w 5L ?

Reply to
Sebastian Biały

Mam 2x 1700, 1700+ i 3700+, wszystkie mają po parę lat i działają świetnie do dziś.

Toner jest dobry. Czarna strona z wyłączonym EIR czy jak to oszczędzanie się nazywa jest czarna, a nie czarnawa...

m.

Reply to
Marcin Łukasik <..

HP LJ 2200. Nadaje się do termotransferu i ma jeden boski ficzer, który się nazywa "duplex" :-)

Jarek P.

Kompletnie zbędny, cena troche spora jak na używkę (~250zł).

Reply to
Sebastian Biały

Powitanko,

Nie wiem, narazie dziala. Jak przestanie, to kupie nastepna za 200zl;-)

Zintegrowany.

Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel "O'Pajak

Powitanko,

Ale warto, warto tez zapolowac na taka z ethernetem, centronics przydaje sie do innych rzeczy.

Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel "O'Pajak

Potwierdzam, z podajnikiem, duplexem i Lan'em drukarka nie do zarżnięcia. (2200DTN bodajze) Nieoczekiwanie przydawała mi się także Irda (!). I doskonale się nadaje do termotransferu (przeczyszczona ma niezauważalne poślizgi papieru w przeciwieństwie do znajomej mi minolty ktora "wzdłuż" ślizgała sie jak chciała...).

I ja pozdrawiam Mi

Reply to
MiKhau