jak zrobic wejscie liniowe w wiezy

hmm, opowiedziec mi trudno bo jak mam przed soba takie cos do zrobienia to mierze sobie piszczalka co z czym sie laczy:) Tobie tez polecam takie rozwiazanie, blaszka ktora powinna byc podlaczona do tunera to bedzie ta, ktora jest odlaczona w czasie gdy w gniezdzie jest wtyczka, w wersji stereo, a o takiej przeciez myslimy, bedziesz mial to wszysko oczywiscie podwojnie ;)

Reply to
krychu (musk

Moglbys mi napisac jak to dziala tzn. jak wpinam sie pod sygnal tunera? Rownolegle? Czy musze przecinac jakies sciezki? Co sie dzieje z sygnalem tunera po wlozeniu jacka? Jest on zwierany do masy? Przepraszam za moja "upierdliwosc" ale chybas nie jestem kumaty ;). Pozdrawiam i serdecznie dziekuje

Reply to
Kuba

Osoba podająca się za: Kuba przyczyniła się do uszczuplenia moich skromnych zasobów dyskowych ;-) wraz z kolejną wiadomością wysłaną

03-07-25 21:24:

  1. Kupić gniazdko mini-jack stereo do druku z podwójnym przełącznikiem - będzie miało 5 styków i powinno wyglądać mniej-więcej tak(widok od strony styków):

------------ Gdzie cyferki pokazują położenie styków: 1- masa, 2 - wejście prawe, 3 - wyjście prawe, 4 - wejście lewe, 5 - wyjście lewe. Teraz w wieży musisz znaleźć ścieżki, którymi biegnie sygnał audio z tunera do przełącznika źródła. Po ich przecięciu styki 3 i 4 łączysz z wyjściem z tunera, 2 i 5 z wejściem przełącznika źródła a 1, czyli masę, gdzieś do masy, najlepiej w pobliżu przełącznika źródeł(być może trzeba będzie wybrać właściwy punkt by nie łapało zakłóceń i brumu). I to wszystko! :-) Po włożeniu wtyczki do gniazdka nastąpi rozłączenie styków

2-3 i 4-5 i sygnał będzie podawany z zewnątrz. Po wyjęciu wtyczki sygnał będzie leciał prosto z wbudowanego tunera :-D
Reply to
badworm