jak zrobic Izolator galwaniczny TV

Witka

Potrzebne mi cos takiego

ale troche drogo to wychodzi

wie ktos moze jak wyglada schemat tego ustrojstwa? sprobowalbym zrobic samemu

pzdr

matjaw

Reply to
Mateusz Jaworski

czyli innymi slowy moge rozciac kabel TV, polaczyc zyly i ekrany 2ma kondensatorami 1nF potem owinac tasma izolacyjna i bedzie gralo?

pzdr

matjaw

Reply to
Mateusz Jaworski

no i kondensatorki musza miec odpowiednie napiecie przebicia ze wzgledu na roznice potencjalow miedzy uziemiona instalacja antenowa i odbiornikiem.

Reply to
krychu (musk

heh wlasnie - ile to napiecie powinno wynosic? poplynie tam wiecej niz 60V?

pzdr

matjaw

Reply to
Mateusz Jaworski

Mateusz Jaworski:

napięcie nie płynie, napięcie jest. Znaczy napięcie może pływać, ale to nie to samo ;-) A może być ono wyższe od 60V, nawet powyżej 300.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

ja w takich rozwiazaniach uzywam kondziolkow na 400V

Reply to
krychu (musk

Dnia 1.12.2003 02:16 Mateusz Jaworski napisał(a) wiekopomne zdania:

Napiszę tylko tyle, że zrobiłem dziś coś takiego - 2 kondensatory 1 nF na jakieś kilkaset V i działa bardzo ładnie. Pogorszenia obrazu nie widzę, a buczenie wyeliminowane. :)

Reply to
Marcin