Jak znaleźć upływ prądu w

Kablownia fajna, prawie jak u mnie w chlewiku :)

Reply to
sczygiel

W dniu 2018-08-14 o 09:41, Queequeg pisze:

Teraz będziesz miał problem, żeby je jakoś, nawet zgrubnie - wyskalować.

Reply to
JaNus

Dnia Tue, 14 Aug 2018 19:31:45 +0000 (UTC), Queequeg napisał(a):

No wlasnie, ciekawe to.

Moze chcieli sie pod uziemienie podpiac, a podpieli pod faze ? Albo jakies przypadkowe zetkniecie skretki z faza, a teraz plynie prad przez kilometr skretki.

podlacz zasilanie ... nie jest ta skretka ciepla ?

Ty ich wykorzystaj do spisania protokolu, bo sie potem TP wypnie, a tu o pieniadze chodzi :-)

Ale ... czy aby na pewno sam nie zawiniles swoim podlaczeniem routera?

Jak wiatr, to gastrologa... jak zimny, to patologa. Czyli chyba gastropatologa?

Reply to
Queequeg

Kurcze, to się czyta jak dobry kryminał... ;-) koniecznie napisz jak to się skończy

ZeN

Reply to
ZeN

W dniu 2018-08-14 o 22:46, ZeN pisze:

Już kilka zwrotów akcji było. :-)

Robert

Reply to
Robert Wańkowski

W dniu 2018-08-14 o 22:05, JaNus pisze:

Po co ma skalować?

Reply to
Uzytkownik

Nic mnie już nie zdziwi :)

Inna sprawa że ogólnie wiadomo, że prąd zamienia się w dym :)

Reply to
Queequeg

Obok jest jeszcze ciekawiej :)

Jeden kabel wisi ucięty, jaieś dwa następne urwały się ze ściany i tak sobie wiszą (po lewej stronie jest wejście do czyjegoś mieszkania)...

Reply to
Queequeg

Uziemienia u mnie nie ma, to wzięli fazę :)

Tak może być, tym bardziej że ten przewód wychodzący z mojego mieszkania to niezłe pajęczarstwo (na tej fotce pajeczyna.jpg).

W sumie mogę sprawdzić... ale a) i tak już za dużo odcisków tam zostawiłem, b) jak płynie taki prąd, to musi być ciepła :) Z drugiej strony kto wie, iloma żyłami w tej skrętce to płynie. Może rozłożyli na osiem.

TP już nie ma, Orange jest :) Ale będę naciskał, żeby dostać coś na piśmie.

Na 100%. To zwykłe gniazdko elektryczne. Poza tym router jest od kablówki a nie od TP / Orange :)

Reply to
Queequeg

Na pewno napiszę :) Chyba że na którymś etapie utknę... ale wtedy tym bardziej napiszę :)

Reply to
Queequeg

niechcaco oczywiscie. Moze np podlaczyli gdzies pod zolto-zielony i nie wiedzieli ze na drugim koncu faza ...

360W rozlozone na wiele metrow powinno kabel troche podgrzac.

Tak mi jeszcze wpadlo ... nie wiesz, ktoredy Ci sie laczy N z PE ... moze tamtedy sasiad domyka :-)

A kablowka nie z Orange ?

Telepies kradnie prąd? To prawie normalka, ale aż 400 wat??

-----

Lub serial "Sąsiedzi" ;-) Nawet pseudonim literacki ma niezły ten Queequeg ;-)

-----

Dnia Wed, 15 Aug 2018 12:14:44 +0200, ń napisał(a):

Pomacac skrzynke - moze wyraznie ciepla. Aczkolwiek moze te moc wysylac dalej.

W dniu 2018-08-15 o 11:59, J.F. pisze:

A może jak podłączali to było tam zero, a potem ktoś robił remont w mieszkaniu i odwrócił bieguny. P.G.

Reply to
Piotr Gałka

Dnia Thu, 16 Aug 2018 09:59:13 +0200, Piotr Gałka napisał(a):

Sie zastanawiam na ile moglo wyjsc przypadkiem - np wiercili dziure, wkrecili wkret i trafili na przewod fazowy. Ale przewiercic zasilanie i skretke to by chyba za duzo szczescia bylo.

W dniu 2018-08-14 o 21:31, Queequeg pisze:

A może przywróć wszystko do stanu wyjściowego i pokaż elektrykowi tylko prąd który znika jak wyłączasz bezpiecznik. Niech sam znajdzie jak to jest podpięte pod twoją instalację. P.G.

Reply to
Piotr Gałka

On 2018-08-16 10:04, J.F. wrote: (ciap)

Oj bywało, bywało... "wesoło" jak się alarm właczył wkoło...

Włodek

W dniu 2018-08-14 o 21:31, Queequeg pisze:

Może masz internet w tym gniazdu w łazience? :-)

Robert

Reply to
Robert Wańkowski