Jak znaleźć swój post sprzed kilku lat?

wszystko - tak myśli, więc ja nie utrudniam sobie życia, tylko umilam... I byłoby milsze gdybym tu także przez WWW znalazł sobie czasem starsze posty bo nie mogę instalować ani korzystać z niczego na tym kompie... :) Ale w domu jakiś dobry czytnik po polsku by się przydał - podajcie tytuł! Podajcie mi też jak możecie kiedy powstało to FORUM! AKurat w tym celu także mi to było potrzebne... :)

Reply to
cepilek

The Matrix has you, snipped-for-privacy@poczta.onet.pl...

To FORUM? To FORUM nigdy nie powstało... (Natomiast wygląda na to, że pl.misc.elektronika powstała w okolicach października '96 : <

>)

Sławek (tak, czepiam się. tego zawsze się czepiałem i czepiać będę.)

Reply to
Sławomir Szczyrba

Dnia Thu, 08 Apr 2010 17:37:59 +0200, snipped-for-privacy@poczta.onet.pl napisał(a):

40tude Dialog
GLaF

Odróżniasz pojęcia "system" i "przeglądarka"? System to Windows XP - czy w Windows XP jest jakis problem z OE?