Jak zepsu? ?wietlówk??

Witam

Jak zepsuć swietlówke (neonówke) nie niszcząć jej mechanicznie, tak aby przestała świecić?

Nie mam pomysłu jak to zrobić, a jest mi to bardzo potrzebne.

pozdrawiam wojtek

Reply to
aasat2

Dnia Fri, 25 Apr 2008 07:45:50 -0700 (PDT), snipped-for-privacy@gmail.com napisał(a):

Przepalić jeden lub oba żarniki. W normalnym układzie już nie zapali.

Reply to
Jacek Maciejewski

Użytkownik "Jacek Maciejewski" snipped-for-privacy@o2.pl napisał w wiadomości news:1frjqtzpka61z$.1f25j1scspk8d$. snipped-for-privacy@40tude.net...

On pisze o neonówce!

Reply to
Xaveri

Jezeli to neonowka to musi sie do jej hermetycznej szklanej obudowy, dostac powietrze. Manipulujac elekrtodami wychodzacymi na zewnatrz lampy moze sie udac. Mimo wszystko, chyba chodzi jednak o swietlowke.

Tomek

Reply to
Tomek

Napisz, o co w koncu chodzi? Neonowke czy swietlowke bo troszke to sie rozni od siebie.

Krzysiek

Reply to
AlfaVideo

Chodzi moze o jakas naprawe gwarancyjna? :-)

Reply to
Pszemol

To ja sie podepnę bo mam podobny problem: jak zepsuć komuś pojazd, ale żeby się nie kręcic przy nim. Nie wiem jak to zrobić, ale sprawiło by mi to cholerną frajdę.

Reply to
Bogdan G

Mikrofalowce zadna roznica - wszystko zalatwi :-)

No chyba ze dluga rura i sie nie miesci

Użytkownik "Bogdan G" <b_gutknecht snipped-for-privacy@interia.pl napisał w wiadomości news:futc8e$u34$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Przepraszam, żeby nie było NTG - jak pozbawić kogoś prądu w domu na parę dni, nie podchodząc do budynku.

Reply to
Bogdan G

Bogdan G napisał(a):

Zrobić zarzutkę, albo wyciągnąć z piwnicy słupołazy dziadka.

Użytkownik "Bogdan G" <b_gutknecht snipped-for-privacy@interia.pl napisał w wiadomości news:futcia$uvs$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

hmm może tak

:)

MaW

Reply to
Mariusz Wolek

Użytkownik "Mariusz Wolek" snipped-for-privacy@poczta.onet.nospam.pl> napisał w wiadomości news:futijr$gkt$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

co do swietlówki wystarczy podłączyć ją bez dławika :-)

Reply to
alex

Z tym ze niekoniecznie bedzie to "bez uszkodzen mechanicznych" :-)

Laser? Działo EMP?

Wrąbanie w samochód npla zdalnie sterowanego samolociku napchanego materiałem wybuchowym?

P,MSPANC

Pozdrawiam

Reply to
Artur Stachura