jak zaprogramowac AT91SAM7S256

pomF3%BFcie mi.
Mam pB3%ytkEA% z ukB3%adem AT91SAM7S256. zgodnie z instrukcjB1% prF3%bujEA%
 go
zaprogramowaE6% przy pomocy SAM-BA. Tak jak piszEA% na samym poczB1%tku
zakB3%adam zworkEA% na nF3%BFkEA% nr 40 TST czekam 5 sek. wyB3%B1czam. po=
 ponownym
wB3%B1czeniu ukB3%ad powinien znaleBC%E6 sie w systemie komputera jak ATM=
EL
AT91xxx TEST BOARD.
niestety ciagle wyswietla mi sie ze nie ropoznanou urzadzenia USB.
program sam-ba zainstalowaB3%em, poB3%B1czenia sprawdziB3%em, i nic.
Pomocy jak to ozywiE6%?

Re: jak zaprogramowac AT91SAM7S256

A zainstalowałeś sterownik USB?

BTW: Spróbuj zaprogramować go przez JTAGa to zobaczysz, czy sam proc
chodzi poprawnie, ma właściwie działający PLL itd. Wystarczy do tego
najprostszy Wiggler na LPT i program openocd.

Re: jak zaprogramowac AT91SAM7S256
ZainstalowaB3%em program SAM-BA a zgodnie z opisem razem z nim instalujB1%
siEA% sterowniki. ZresztB1% port nie wykrywa urB1%dzenia USB. On siEA% nawe=
nie pyta o sterowniki.
MoBF%esz mi cos wiEA%cej powiedzieE6% o tym programowaniu przez JTAG.
Z ARM mam nieiwele do czynienia, chcEA% mu tylko wgrac oprogramowanie i
juz mam z tym problem.
Bardzo Cie prosszEA% opisz mi sposF3%b postepowania

Re: jak zaprogramowac AT91SAM7S256

Czy prawidłowo podłączone są pullup'y linii USB?

Ogólnie mówiąc to:
http://www.at91.com/Document/Controleurs/cVisualisation.php?idVisualisation69 %

A po polsku - potrzebujesz sondę JTAG, najprostsza to podłączony do
komputera portem LPT bufor 74LVC244 lub '245 (tzw. Wiggler); do tego
program openocd, plik konfigurujący go (wiele przykładów w sieci) i już.
Z programem openocd łączysz się przez telnet.
Samo programowanie Flasha odbywa się np. komendami:

flash erase_sector 0 0 0
flash write_bank 0 nazwapliku.bin 0

Program openocd może się łączyć także z gdb - można krok po kroku
debugować program, podglądać rejestry i pamięć, ustawiać pułapki w RAMie
itd.