Jak wytrawic cos takiego?

Do you have a question? Post it now! No Registration Necessary

Translate This Thread From Polish to

Threaded View
Witam!
 Potrzebuje zrobic "tasiemke" na jakims cienkim laminacie 0,2 mm , a potem
wlutowac sie kabelkami pod wyjsca zaznaczonye na rysunku.
 Wszystko jest malutkie, podane wymiary sa w mm. Czy znacie jakas metode
oprocz tradycyjnego trawienia jak moznaby to zrobic? A moze sa jakies
drukarki ktore drukuja od razu sciezki.

http://c.wrzuta.pl/wi6633/a181a939002770864eb5cef4/plyt

tutaj link do obrazka.
 Potrzebna 1 sztuka :)


pozdrawiam, st.



Re: Jak wytrawic cos takiego?
Quoted text here. Click to load it

Przy odrobinie wprawy da siEA% to nawet termotransferem zrobiE6%. KsztaB3%t
raczej nie zostanie zachowany (zwB3%aszcza te ostre koF1%ce), ale nie
powinno byE6% zwarE6% i przerw. Da siEA% zrobiE6% B6%cieBF%ki 5 mils z odst=
EA%pem 5
mils, tu jest ponad 6, a skoro jedna sztuka, to moBF%na prF3%bowaE6%.
Fotochemicznie pewnie by siEA% daB3%o zrobiE6% B3%adniej, tylko trzeba by
jakieB6% BC%rF3%dB3%o B6%wiatB3%a z kolimatorem (lub wiEA%kszB1% odlegB3%o=
B6%E6, SB3%oF1%ce
bEA%dzie git) albo bardzo cienkB1% warstwEA% emulsji.

Inaczej to by moBF%na na frezarce CNC wydrapaE6%. MoBF%e teBF% ploterem
tnB1%cym.
REA%cznie to by siEA% pewnie daB3%o nawet noBF%em wyciB1%E6 takie maB3%e o=
dstEA%py
(szablon z zaznaczonymi liniami ciEA%cia wydrukowaE6% i termotransferem
przenieB6%E6), a resztEA% jakoB6% inaczej (pisak?). Tylko BF%e to
zegarmistrzowska robota.

Site Timeline