jak wykonać otwór w obudowie

mają Panowie jakiś prosty sposób na wywiercenie prosokątnego otworu pod LCD
w plastikowej obudowie? może istnieją jakieś frezy do wiertarki lub coś
podobnego? może już coś wymyślono w tej kwestii?

Re: jak wykonać otwór w obudowie
Ja osobiście zlecam koledze, który ma frezarkę cnc ;-)

Kiedyś jak nie było cnc zgrubnie wycinałem wąskim brzeszczotem po
nawierceniu otworów w rogach a potem precyzyjnie iglakiem.

PC

Re: jak wykonać otwór w obudowie
Zależy jaki plastik, ale można też wytłoczyć/wypchnąć odpowiednią
formą,
jeśli masz tego kilka sztuk powtarzalnie zrobić - może warto?

--
| Bartlomiej Kuzniewski
Re: jak wykonać otwór w obudowie
Jak w B-B to Ci mogę wyfrezować.

__
Irek.N.

Re: jak wykonać otwór w obudowie

co to jest B-B? obudowa plastikowa, jakbyś mógł to może zakupię kilka sztuk
tej obudowy, będę miał na później... oczywiście nie za darmo.

Re: jak wykonać otwór w obudowie

B-B to Bielsko-Biała dla wyjaśnienia :) wszyscy z naszych okolic ten
skrót znają :) wiec blisko do Irka pewnie nie masz :)

Re: jak wykonać otwór w obudowie

A no właśnie :) Nawet nie pomyślałem że może być nieznany, sorki.
Co do samej obudowy, kurierami to nie ma chyba sensu.

Miłego.
Irek.N.

Re: jak wykonać otwór w obudowie

chodzi o taką obudowę: http://www.allegro.pl/show_item.php?item10%01095629
chodzi o wycięcie w jej górnym lewym rogu przedniej ścianki otworu na
wyświetlacz LCD 16x2

jakbyś mógł mi to wyciąć, to bym zakupił jeszcze kilka sztuk i wysłałbym Ci
to pocztą (same przednie zaślepki), tylko napisz cenę ;o).

kontakt do mnie snipped-for-privacy@go2.pl

Re: jak wykonać otwór w obudowie

Wystarczy poslac same przednie scianki, ale musi byc rysunek calosci,
najlepiej w jakims cad-zie.

Jak hobbystycznie to placisz tylko przesylke, jak zawodowo... to pewnie
z 5min z 150pln na scianke wyjdzie. :) Reszta juz nie na forum.

Milego
Irek.N.

Site Timeline