jak wyczyścić z topnika żelowego?

Witam.
Czym i jak wyczyścić pozostałości topnika rma spod układów?

Próbowałem już różnych: alkohol izopropylowy ipa, kontakt ipa,
kontakt pcc, cleanser druk, denaturaty spirytusy itp.

Trochę mniej męczarni było gdy najpierw użyłem zwykłego rozpuszczalnika
flatowo karbamidowego i potem IPA, ale i tak czynności musiałem powtarzać
10 razy.

Jak czyścicie takie żelowe topniki?

Pozdrawiam
Paweł

Re: jak wyczyścić z topnika żelowego?

Benzyną ekstrakcyjną.

Re: jak wyczyścić z topnika żelowego?

Czy dysponujesz płuczką ultradźwiękową ?

Paweł

Re: jak wyczyścić z topnika żelowego?

Nie

Re: jak wyczyścić z topnika żelowego?

wodą

Re: jak wyczyścić z topnika żelowego?

Ja płuczę wodą ognistą. Potem płuczę gardło uzyskanym roztworem.
Kiedy roztwór zaczyna działać włączam mój czarodziejski czytnik
grup usenetowych i się wywnętrzam. Pozdro!

Site Timeline