jak to sie nayzwa?

Witam. Potrzebuję zamówić w sklepie taki oto element

za cholerę nie wiem jak to się nazywa. Może zna ktoś na to nazwę? Pozdrawiam Piechur.

Reply to
R.i.P.

Dnia Mon, 28 Feb 2005 20:37:12 +0100, R.i.P. napisał(a):

złączka wsuwana (nożykowa)...

Reply to
Danny

Już znalazłem to albo coś podobnego pod nazwą "Złącze-konektory do NSG39 RM3.96". Dziękuje za wszelaką chęć pomocy.

Reply to
R.i.P.

sa to wewnetrzne czesci/wkladki wtyczkek zenskich typu GOLD PIN.

Reply to
BagMan
Reply to
Marek Dzwonnik