Jak skutecznie sprzedawa? elektronik? przez Internet

Witam serdecznie,

W imieniu Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach oraz serwisu Brutto.pl zapraszam na otwarte seminarium "Internet - skuteczny kanał sprzedaży", które odbędzie się 16 marca w Katowicach.

Znani specjaliści odpowiedzą m.in. na pytania dotyczące Internetu:

Jakie narzędzia umożliwiają zwiększenie sprzedaży w Internecie? Za co nie trzeba płacić podatków? Jak otrzymać środki z Unii Europejskiej? Jakich praw nie ma klient?

Pełen program i informacje

pozdrawiam Asia Woźniak

Reply to
Asia Woźniak

Ha Ha Ha a ile płacimy za udział w seminarium ? a już wiem 100 + vat z obiadem 150 + vat nieźle

Włodek P.S. jak nie będzie kanapki z kawiorem (50 zł +vat) to ja rezygnuję

:-))))))))))

To może ja zorganizuję seminarium pt.

"Jak skutecznie sprzedawać kanapki bez kawioru po 50zł"

Leszek

Reply to
Leszek

Użytkownik "Leszek" <leszek snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:cvcdls$1t0$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Po zaspamowaniu czego się da i opowiedzeniu, że nasze kanapki są cudowne, zdrowe i smaczne i naje się nimi cała rodzina. Cena promocyjna jedyne 50zł za sztukę 5g. :-)

Reply to
SP9LWH

Użytkownik Asia Woźniak napisał:

Prawdziwi specjaliści się takimi rzeczami nie zajmują, bo nie maja czasu. Za to niedorobieni specjaliści chętnie sprzedają swoją niedorobioną wiedzę w taki właśnie sposób, bo inaczej na niej zarobić nie potrafią. I jeszcze jedno - wiedza którą mają prawie wszyscy jest mało wartościowa.

Reply to
A.Grodecki

Użytkownik "A.Grodecki" <ag.usun snipped-for-privacy@modeltronik.com napisał w wiadomości news:cvcgq2$r7d$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

'' / zezwalam na nieodplatne wykorzystanie mojego pomyslu!!!/ pozdr.- K..

Reply to
Krzysiek