Jak się nazywa taki klej

Co to za klej do elektroniki, który jest używany m.in. w obudowach
komputerowych do przyklejenia LED-ów do przedniej pokrywy? Ma on taką
właściwość, że można go łatwo rozmiękczyć suszarką do włosów. Koloru
jest taki mleczno-przezroczysty.

Interesuje mnie jego handlowa nazwa, albo przynajmniej skład, żebym
wiedział o co poprosić w sklepie.

Re: Jak się nazywa taki klej

Klej termiczny do pistoletów.

Szukaj gdzieś w tej okolicy:

http://tinyurl.com/bflt7p

Re: Jak się nazywa taki klej

U nas w firmie mówi się na to termoglut. :)

Re: Jak się nazywa taki klej

    a u nas ten pistolet glućjola :)

Re: Jak się nazywa taki klej
UBF%ytkownik Decter napisaB3%:

Glutownica???

--20%
Darek

Re: Jak się nazywa taki klej
Pytaj o cos takiego:
http://allegro.pl/item558457554_mini_glue_gun_pistolet_do_kleju_klej_hot_melt.html

Re: Jak się nazywa taki klej
http://allegro.pl/item558457554_mini_glue_gun_pistolet_do_kleju_klej_hot_melt.html
W ogolnosci (rowniez i w Polsce) to lepiszcze nazywa sie  "GLUE"...
Niezla j.w oferta !!!!
Taki sam, niespelna tydzien temu kupilem za ...$2.99
Tu masz za: tylko 7X drozej (z wyslka do domu!), ja musialem isc do
sklepu. Takze produkt azjatycki.
W komplet wchodzi dwie laski kleju, ktorego wystarcza na wyprobowanie
dzialania narzedzia i ewentualnie ustalenia dogodnej temperatury pracy.
Zamawiajac ten specyfik nalezy pamietac o zamowieniu rowniez dodatkowo
pewnej ilosci kleju, co prawdopodobnie zdubluje wartosc zakupu.

emarcus

Re: Jak się nazywa taki klej

Sklad to chyba jakies poliolefiny, poliamid, albo polioctan etylo
winylowy...
A najlepiej to idz do jakiegos OBI czy cos w tym stylu, kup sobie taka
klejarke i do tego laski tego kleju... na pewno znajdziesz.

Karolek

Re: Jak się nazywa taki klej
Fajnie, dzięki koledzy za pomoc !

Re: Jak się nazywa taki klej

Tylko uważaj na te klejarki. Plasticzane spusty i popychacze lasek kleju
lubią się łamać. Nie kupuj najtańszej:)

--
PH

Re: Jak się nazywa taki klej
Jak masz blisko do Lidla to właśnie jest w ofercie bardzo porządny za 40zł

http://www.lidl.pl/pl/home.nsf/pages/c.o.20090216.p.Pistolet_klejowy

ma dużą moc i stabilizator temperatury, tanie chińskie maja bardzo małą
moc i trzeba długo czekać na nagrzanie a później zaczyna się przegrzewać
- klej za zimny słabo klei a za gorący rozkłada sie i traci
wytrzymałość. Innej firmy o podobnych parametrach kosztuje dużo drożej:

http://swiatnarzedzi.pl/Pistolet_klejowy_Steinel_G5000_500W__gratisy-326.html

Re: Jak się nazywa taki klej

Potwierdzam jakość pistoletów z lidla - używaliśmy je w firmie i
spisywały się zupełnie przyzwoicie, nie gorzej od "przemysłowych" dużo
droższych.

Grzexs

Re: Jak się nazywa taki klej
Dzięki za namiar, kupiłem, testuje intensywnie - naprawdę porządne
wykonanie i przyzwoita praca (termostat dobrze ustawiony), praktycznie
identyczne jak bosch za 10x wyższą cenę.