Jak są połączone przewody w "złodziejc"/przedłurzaczu potrójnym'... ?

Proszę pilnie o pomoc:) mam problem, ponieważ nie wiem jak połączone są w obudowie przewody (nie kable :P) gdyż muszę tak troszkę go naprawić... POZDRAWIAM Beata

Reply to
Beta_SiD=

Dnia Tue, 4 Jul 2006 09:57:03 +0200, Beta_SiD=) napisał(a):

Żółto-zielony do bolców zerujących, niebieski i czarny do blaszek stykowych lewej i prawej, dowolnie.

Reply to
Jacek Maciejewski