Jak przywrócić ustawienia fabryczne w centrali alarmowej Ranger 9000

Zapytam choć raczej nie liczę na pomoc :-( Sprzęt stary jak świat ale wciąż
działa(ł) ale klient postanowił sam zmienić kod dostępu. Tak zmienił, że nie
wie na jaki. Uzbroił na szybko i już nie rozbroił.
Znalazłem manual ale tam nie ma sekwencji twardego resetu. Może ktoś kojarzy
jakiś taki myk jak w DSC z pgm i z1.

Pozdrawiam,
PC

Re: Jak przywrócić ustawienia fabryczne w centrali alarmowej Ranger 9000

U mnie w DSC 1000 myk nie działał bo miałem inną wersję płytki.
Wylutowałem eeprom 93xx i wstawiłem nowy czysty. Wystartowało z
domyślnym kodem.

Re: Jak przywrócić ustawienia fabryczne w centrali alarmowej Ranger 9000

tu masz manuala
http://www.guardianalarms.net/home_security_manuals/Caddx-Caddi-Controls/Ranger-9000-Installation-Manual.pdf

Z tego co widzę na 6 stronie instrukcji, powrót do ustawień fabrycznych :

[9]-[1]-[0]-[#] : w trybie pogramowania

pozdr.

Re: Jak przywrócić ustawienia fabryczne w centrali alarmowej Ranger 9000

najgorzej jak się szybko czyta, nie zauważyłem, że kolega manuala już
posiada :)

Re: Jak przywrócić ustawienia fabryczne w centrali alarmowej Ranger 9000
Tak samo robiłem w PC3000 ale tu są jakieś stare OTpromy czy coś.

W każdym razie dzięki za chęci.

Pozdrawiam,
PC

Site Timeline