Jak przywrócić ustawienia fabryczne w centrali alarmowej Ranger 9000

Zapytam choć raczej nie liczę na pomoc :-( Sprzęt stary jak świat ale wciąż działa(ł) ale klient postanowił sam zmienić kod dostępu. Tak zmienił, że nie wie na jaki. Uzbroił na szybko i już nie rozbroił. Znalazłem manual ale tam nie ma sekwencji twardego resetu. Może ktoś kojarzy jakiś taki myk jak w DSC z pgm i z1.

Pozdrawiam, PC

Reply to
PC

PC pisze:

U mnie w DSC 1000 myk nie działał bo miałem inną wersję płytki. Wylutowałem eeprom 93xx i wstawiłem nowy czysty. Wystartowało z domyślnym kodem.

Reply to
Mario

tu masz manuala

Z tego co widzę na 6 stronie instrukcji, powrót do ustawień fabrycznych :

[9]-[1]-[0]-[#] : w trybie pogramowania

pozdr.

Reply to
sundayman

najgorzej jak się szybko czyta, nie zauważyłem, że kolega manuala już posiada :)

Reply to
sundayman

Tak samo robiłem w PC3000 ale tu są jakieś stare OTpromy czy coś.

W każdym razie dzięki za chęci.

Pozdrawiam, PC

Reply to
PC