Jak przesłać głos przez internet

Potrzebuję rozwiązania, które pozwoli przesłać dźwięk przez internet.
Operator mówi do mikrofonu a z drugiej strony jest głośnik i gada. Gdyby się
dało w dwie strony ale sterowanie po stronie operatora to by było super.

Zaproponuje ktoś jakieś powtarzalne rozwiązanie?

PC

Re: Jak przesłać głos przez internet

skype?
Chyba się da ustawić żeby automatycznie odbierał połączenia przychodzące.
Jak będzie trzeba coś zmienić na końcówce to zawsze rdesktop czy inny
vnc zostanie..

Re: Jak przesłać głos przez internet

publiczne IP czy za NATem ?
jaka dostępna przepustowość ?
to ma być jakieś pudełko czy soft na peceta ?

Re: Jak przesłać głos przez internet

nie ma znaczenia

bardziej jaka potrzebna, 64 kbps?

skype to soft lub słuchawka usb.

a nie lepiej bramka voip i stary telefon?

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.4 - power of linux

Kamera wykrywa ruch, sygnalizuje to operatorowi on ogląda co się dzieje i
jak jest taka potrzeba to przez głośnik mówi do osoby przy kamerze.

PC

Re: Jak przesłać głos przez internet

może kamera ip z audio.
wykryje ruch, wyśle powiadomienie na e-maila, a Ty możesz
połączyć i powiedzieć swoje

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.4 - power of linux
Re: Jak przesłać głos przez internet

publiczne IP czy za NATem ?
jaka dostępna przepustowość ?
to ma być jakieś pudełko czy soft na peceta ?

Łącze jest takie jak ma być, mam już obraz z kamery. Koniecznie pudełko.

PC

Re: Jak przesłać głos przez internet

Kamery IP zwykle przesyłają również dźwięk. Wiele modeli ma komunikację
głosową w dwie strony.

Paweł

Re: Jak przesłać głos przez internet

Ja mam niestety kamerę narzuconą i ma audio tylko w jedną stronę.

PC

Re: Jak przesłać głos przez internet

teamviewer. steruje komputerem i przesyła dźwięk, obraz chyba też

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.4 - power of linux

Ech, google twoim przyjacielem....

http://www.barix.com/Overview/771 /

A tutaj możesz kupić

http://www.s24a.pl/oferta/23-oferta/44-barix-exstreamer-100.html

Re: Jak przesłać głos przez internet
W wiadomości:ipb0mv$dbk$ snipped-for-privacy@news.task.gda.pl,

spotkałem się, z pudełkami wielkości pół kartki A5 produkcji węgierskiej
(nazwy nie pamiętam) pozwalającymi na przesyłamie 2 strumieni 192kb
punkt-punkt. wpisywało się w urządzenia adresy IP. przyniosła mi to i
postawiło koło nadajnika radiowego jedna z poznańskich stacji radiowych jako
zapas w razie uszkodzenia łącza podstawowego. podłączył do prądu, kable xlr
z kanałem lewym i prawym i sieć. zamrugało ledami i muza leci :)

--
VSS

Re: Jak przesłać głos przez internet
Takie moBF%liwoB6%ci przesyB3%ania gB3%osu przez internet speB3%niajB1%  np=
.
centrale IP-PBX  np. firmy Elektronix
www.elektronix.pl

Site Timeline