Jak podłączyć aparat do WIWY?

Jestem posiadaczem sprzętu Wiwa 228U, oraz aparatu canon A520. Przez pierwsze dni testowałem sprzęt wkładając płytki, wszystko ok, puźniej testowałem złącze USB, spoko czyta również z tego złącza, ale gdy już chciałem podłączyć w/w aparat przez kabelek USB już nie dało rady. Stwierdziłem że sie nie da w ten sposób. Poszedłem po kabelek który dostałem z aparatem. Wejściem jack wkłada sie do aparatu a do dvd mam podłączyś dwa wejścia chinch (czincz) jedno zapewne od video a drógie od audio. Patrze na tył dvd, widze że złącze video jest oznaczone kolorem żółtym, i tez kabelek ma taki wtyk, to podłączyłem, obraz pojawia mi sie na ekranie telewizora, ale zupełnie nie jestem z niego zadowolony, bo widze takie orginalne tło z wiwy (takie gdy nie ma w dvd płyty) a w tle obraz z aparatu który wędruje sobie z lewej do prawej strony ekranu, ok, pawie sie piklotem i przłanczam tryby ekranu, i uzyskuje juz lebszy efekt, widze sam obraz aparatu, ale sa na nim durze zakłucenia (szare pasy) a obraz jest zniekształcony. Dodam że jak przełanczam te tryby to włąsnie na momet, ułamek sekundy jest idealny obraz z aparatu, po czym wskakuja te pasy. Jak wyjść z tego problemu?

Reply to
Kys

Użytkownik "Kys" snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

polecam

:/

Reply to
Kamtzu

Wlasnie na to samo chcialem zwrocic uwage ale Kamtzu mnie uprzedzil :)

Użytkownik "Kamtzu" snipped-for-privacy@BEZ.TEGO.irc.pl> napisał w wiadomości news:ffv3q6$aqs$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Reply to
Maciek

Użytkownik "Maciek" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ffvev5$hgs$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Jeszcze nic straconego, możesz jeszcze zwrócić sobie samemu za odpowiadanie nad nieprzyciętym cytatem ;-)

Jarek P.

Pisałem w pospiechu, z tąd te błędy, ale czy będziecie tacy dobrzy i pomożecie w problemie opisanym na początku??

Reply to
Kys

Użytkownik "Kys" snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

Pośpiech nie zwalnia od poprawnego pisania. Szanuj tych co muszą czytać Twoje wypociny. Spieszyłeś się,bo klawiatura Tobie uciekała ? Pzdr.

Reply to
henry1

Aha, super, czyli nikt nie jest chetny udzielic mi pomocy. Tylko każdy zwraca uwage na moją pisownie. Jakbyś chciał wiedzięć to nie klawiaturze się spieszyło tylko mnie. Chyba raczej po tych słowach nie dostane już odpowiedzi. Dowidzenia.

Reply to
Kys

Użytkownik "Kys" snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

To mamy sobie ENIGMĘ kupić,żeby nam przetłumaczyła na polski ? Za Twoją naukę my wszyscy płacimy . Szanuj nas i nasze podatki. Pzdr

Reply to
henry1

Użytkownik "Kys" snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

Masz rzadki sprzęt i problem z jego eksploatacją. Pytaj na grupie o kinie domowym. Ty nie masz problemu "elektronicznego"

Reply to
lwh

Jakbyś poświęcił 30sekund i wstawił swój tekst do worda to wszystkim by sie lepiej czytało i dostałbyś normalną odpowiedź. Ty oczekujesz od grupy pomocy, grupa od Ciebie oczekuje przestrzegania zadad na niej panujących. Tyle w tym temacie.

Reply to
Gibol

Użytkownik "Gibol" <gibol@skrzynka_w_goglach.com> wymądrzył się w wiadomości news:fg22m5$bn0$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

A ja, np wcale nie oczekuję, tak że wypowiadaj się w swoim imieniu. Tyle jak chodzi o temat.

Reply to
janusz